15:52 2017 Liepos 23
Vilnius+ 23°C
Tiesioginis eteris
    Troleibusas, archyvinė nuotrauka

    Kaune nuo rugpjūčio pabrangs viešojo transporto bilietai

    © Sputnik/ Александр Липовец
    Visuomenė
    Gauti trumpą nuorodą
    2010

    Nuo rugpjūčio pradžios šiek tiek didėjančios viešojo transporto bilietų kainos Kaunui leis atnaujinti visus senus troleibusus ir dešimtdaliu pakelti troleibusų ir autobusų vairuotojų atlyginimą

    VILNIUS, birželio 13 — Sputnik. Kauno miesto taryba šį antradienį pritarė bendrovės "Kauno autobusai" inicijuotam sprendimui padidinti viešojo transporto bilietų kainas, praneša miesto savivaldybės spaudos tarnyba.

    Papildomos pajamos leis pakeisti visus 98 kelių dešimčių senumo "Škoda" troleibusus naujomis ir komfortiškomis transporto priemonėmis. Be to, tai leis dar šią vasarą troleibusų ir autobusų vairuotojų atlyginimą pakelti 10%.

    "Norėdami pritraukti kauniečius į viešąjį transportą, turime gerinti paslaugos kokybę ir viešojo transporto greitį. Tam reikia investicijų, todėl ir priimtas nepopuliarus, tačiau būtinas sprendimas", — pabrėžė Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.

    Transporto parką atnaujinti ketinanti bendrovė "Kauno autobusai"  kreipėsi į Kauno miesto savivaldybę, prašydama peržiūrėti bilietų kainas. Pasak įmonės atstovų, tai neišvengiamas sprendimas, norint įsigyti naujas transporto priemones bei siekiant pritraukti vis sunkiau surandamus vairuotojus.

    Bendrovė "Kauno autobusai" kas dieną perveža nuo 100 iki 150 tūkstančių kauniečių ir miesto svečių. Keleiviai vežami 147 troleibusais ir 245 autobusais.

    "Net 98 "Škoda" markės seni troleibusai, kurie jau seniai neatitinka šiuolaikinių reikalavimų, per artimiausius dvejus trejus metus turi būti pakeisti naujomis, komfortiškomis, aplinką tausojančiomis žemagrindėmis transporto priemonėmis. Norėdami padaryti reikiamas investicijas, turime gauti bankų finansavimą. Tokią galimybę gali užtikrinti tik didesnės pajamos iš tiesioginių paslaugų", — pabrėžė įmonės vadovas Mindaugas Grigelis.   

    Kita bendrovės "Kauno autobusai" problema — vairuotojų trūkumas. Šiuo metu įmonei trūksta 74 vairuotojų. Vidutinis "Kauno autobusų" vairuotojo atlyginimas siekia 664 eurus "į rankas". Norinčiųjų dirbti vairuotojais nerandančios įmonės vadovai neslepia — norint kardinaliai pakeisti tokią situaciją, būtina kelti atlyginimus.

    Troleibusas, archyvinė nuotrauka
    © Sputnik/ Александр Липовец

    Nuo rugpjūčio 1 dienos elektroninio vienkartinio bilieto, suteikiančio teisę per 30 minučių nemokamai persėsti, kaina didės 12 centų (nuo 58 iki 70), o perkamo pas vairuotojus — 20 centų (nuo 80 centų iki vieno euro).

    Analogiškai didės ir terminuotųjų bilietų kainos. Pavyzdžiui, elektroninio mėnesinio bilieto, su kuriuo galima be apribojimų naudotis visomis dienomis, kaina pakils 3,67 euro (nuo 24,33 iki 28).

    Terminuotųjų bilietų kainos nekito pastaruosius aštuonerius metus.

    Permainos palies ir maršrutinius taksi. Keleiviai, kurie naudojasi elektroniniais bilietais, mokės 10 centų daugiau. Tuo tarpu bilietus įsigyjantiems iš vairuotojo bilieto kaina padidės 30 centų.

    Dar šia tema

    Kauno viešasis transportas pateko į Google žemėlapius
    Tyrimas: Kaune degalai kainuoja mažiau nei Vilniuje
    Kaune gatves valo naujos kartos vakuuminės gatvių valymo mašinos
    Tegai:
    brangs bilietai, viešasis transportas, Kaunas
    Community standardsDiscussion

    Svarbiausios temos