14:39 2017 Spalio 23
Vilnius+ 2°C
Tiesioginis eteris
    Telefonas, archyvinė nuotrauka

    Dažniausiai telefonu išmanieji pirkėjai atsiskaito už transporto paslaugas

    © Photo: Picjumbo
    Visuomenė
    Gauti trumpą nuorodą
    9 0 0

    Beveik pusė apklaustųjų teigia telefonu įsigyjantys transporto paslaugas, ketvirtadalis — bilietus į renginius, drabužių, papuošalų, avalynės

    VILNIUS, spalio 9 — Sputnik. Daugiau kaip pusė apklaustųjų per pastaruosius trejus mėnesius telefonu pirko iki trijų kartų, o dažniausiai tokiems pirkiniams išleidžiama suma neviršijo 50 eurų, praneša "Swedbank" spaudos tarnyba.

    Atlikta išmaniuoju telefonu apsiperkančių gyventojų apklausa atskleidė, kad tarp populiariausių pirkinių — transporto paslaugos, bilietai į renginius, drabužiai, avalynė bei papuošalai.

    Kaip pastebėjo "Swedbank" Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė Loreta Lapinskaitė, vis daugiau žmonių prekėms ar paslaugomis įsigyti naudojasi išmaniaisiais telefonais.

    "Tyrimo rezultatai rodo, kad aktyviausiai tokiu būdu apsiperka jauniausi iki 25 metų amžiaus gyventojai, taip pat didžiausių pajamų grupės atstovai bei didžiųjų miestų gyventojai. Tai dažniausiai techniškai išprusę ir naujoves sekantys vartotojai. Prognozuojame, kad po kelių metų jų gretos smarkiai išaugs, nes vis daugiau parduotuvių ir paslaugų bus pritaikytos išmaniajam telefonui", — sako Lapinskaitė.

    Kaip rodo tyrimas, beveik 40% išmaniųjų pirkėjų per pastaruosius tris mėnesius apsipirkdami telefonu išleido iki 50 eurų, 25% — iki 100 eurų. Apsipirkusiųjų už didesnes sumas, kurios siekė iki 300 eurų, taip pat buvo apie 25%.

    Didesnes sumas pirkiniams telefonu dažniau išleido didmiesčių gyventojai.

    Beveik pusė apklaustųjų teigia telefonu įsigyjantys transporto paslaugas — pavėžėjimo, parkavimo ar viešojo transporto, maždaug ketvirtadalis respondentų per pastaruosius 3 mėnesius įsigijo bilietus į renginius, drabužių, papuošalų, avalynės. Maisto produktus ir gėrimus išmaniuoju telefonu teigė pirkę 16% apklaustųjų.

    Apklausos duomenimis, vienas iš keturių perkančiųjų telefonu tai daro itin aktyviai — daugiau nei pusę visų internetu įsigytų pirkinių jie perka telefonu. Dažniausiai tai — 26-35 metų lietuviai. Maždaug kas antras apklaustasis nurodė, kad telefonu atlieka apie penktadalį visų pirkimų internetu, kas ketvirtas — apie 30-40%.

    Tiesa, apklausos duomenys rodo, kad patogesnių apsipirkimo galimybių išmaniuoju telefonu kai kuriose srityse vis dar trūksta. Beveik 90% respondentų linkę naudoti kompiuterį, kai apsiperkant internetu prireikia atlikti išsamesnę prekių paiešką arba jas palyginti. Apie 70% pirkėjų kompiuterį dažniau renkasi ir tais atvejais, kai internetu nori įsigyti brangesnius pirkinius, o telefoną naudoja, kai prekės yra pigesnės.

    Apklausa parodė, kad beveik 70% išmaniųjų pirkėjų teikia pirmenybę atsiskaitymams naudojant interneto bankininkystę, o apie 40% — atsiskaitymams mokėjimo kortele internetu. Atsiskaitymas grynaisiais prekės pristatymo metu yra patogus tik 24% pirkėjų. Mažiausiai patogus būdas atsiskaityti — paprastas pavedimas, kuomet mokėjimo duomenis reikia suvesti savarankiškai, rankiniu būdu.

    Apklausą atliko bendrovė "Spinter tyrimai" 2017-ųjų liepos mėnesį. Apklausos metu visoje Lietuvoje apklausta 515 išmaniuoju telefonu perkančių gyventojų nuo 18 iki 75 metų amžiaus.

    Dar šia tema

    Lietuvoje didės siuntų savitarnos terminalų skaičius
    Lietuviai mėgsta apsipirkti turgavietėse šeštadieniais
    Gabenti narkotikų kontrabandą lietuviai dažniausiai bando pašto siuntomis
    Tegai:
    mobilieji telefonai, apsipirkimas, internetas, Swedbank, Lietuva
    Community standardsDiscussion

    Svarbiausios temos