11:00 2017 Gruodžio 13
Vilnius+ 2°C
Tiesioginis eteris
    Tesla

    "Girteka" pirmoji Europoje perka elektrinį "Tesla" vilkiką

    © Photo: Girteka Logistics
    Visuomenė
    Gauti trumpą nuorodą
    32011

    "Tesla" vadovui pristačius elektrinį krovinių pervežimo vilkiką, Lietuvos logistikos milžinė nusprendė pirmoji Europoje užsisakyti tokį automobilį, siekdama būti ekologiškiausia kompanija

    VILNIUS, lapkričio 18 — Sputnik. "Girteka Logistics", viena didžiausių Europoje transporto kompanijų, pirmoji kompanija Europoje užsisakiusi TESLA vilkiką, rašoma "Girteka" pranešime spaudai.

    "Girteka Logistics nori būti ekologiškiausia kompanija ir elektriniai vilkikai — tai ateitis," — sako Girteka Logistics generalinis direktorius Edvardas Liachovičius.

    Lapkričio 16 dieną elektromobilių bendrovės "Tesla" generalinis direktorius Elonas Maskas (Elon Musk) pristatė pirmąjį elektra varomą sunkvežimio modelį "Tesla Semi".

    "Tuo metu kaip paprasti sunkvežimiai turi sandelio dizainą, Tesla sunkvežimis sukonstruotas kaip kulka", — gyrė savo naują kūrinį Maskas.

    Pasak "Tesla" vadovo, elektra varomo sunkvežimio sukūrimas — tai dar vienas žingsnis valstybėms siekiant tapti nepriklausomomis nuo iškastinio kuro.

    Pristatydamas technones sunkvežimio charakteristikas Maskas pareiškė, kad automobilis gali nuvažioti 804 kilometrus. Tokį atstumą jis įveiks būdamas pilnai pakrautas ir važiodamas maksimaliu greičiu. Masko teigimu, dauguma krovininių maršrutų siekia apie 400 kilometrų, todėl naujas sunkvežimis padės lengvai įvekti šį atstumą be papildomo įkrovimo.

    Sunkvežimis turi keturis nepriklausomus variklius — po vieną kiekvienam galiniam ratui. "Tesla" sunkvežimiui reikalingas mega įkrovėjas (megachargers). Automobilis galės įsibėgėti iki 100 kilometrų per valandą greičio per penkias sekundes.

    "Girteka" atstovai teigė, kad įmonė panorėjo tapti pirmąja, kuri įsigijo modernų sunkvežimį.

    "Šiuo metu mes turime beveik 4 000 vilkikų, o šis "žvėriukas" bus pirmasis mūsų elektrinis vilkikas." — apibendrina Liachovičius.

    Pristatyme Maskas teigė, kad krovinių gabenimas su "Tesla" kainuos 1,26 JAV dolerio vienai myliai, o gabenimas dyzeliniu sunkvežimiu kainuoja 1,51 JAV dolerio. Masinė sunkvežimių gamyba prasidės 2019 metais. Pasak kompanijos atstovų, "Tesla" kūrė naują automobilį du metus. Liedinio "Bloomberg" duomenimis, brangiausia sunkvežimio dalis — tai baterija, kuri kainuoja 100 tūkstančių JAV dolerių.

    "Girteka Logistics" — viena iš pirmaujančių transporto ir logistikos kompanijų Europoje bei NVS šalyse. Per metus perveža daugiau nei 300 000 pilnų krovinių (FTL). Nuo 2010-ųjų, kai įmonė turėjo 600 vilkikų, šiuo metu turi beveik 4000 vilkikų ir 4500 puspriekabių nuosavu transporto parku pasiskirsčiusiu Europoje, Rusijoje, Skandinavijos bei NVS šalių teritorijose. Įmonėje dirba 8300 profesionalių. 

    Dar šia tema

    Vilniaus Viešosios tvarkos pareigūnai patruliuoja elektromobiliais
    "Nissan" gamintojai išmokė savo elektromobilius "dainuoti" pėstiesiems
    Tegai:
    elektrinis vilkikas, krovinių vežimas, elektromobilis, sunkvežimis, Tesla, Girteka, Lietuva
    Community standardsDiscussion

    Svarbiausios temos