"CNN galvoje tik Putinas": RT išjuokė kolegas dėl klaidos

© AP Photo / Ric FeldЗдание телеканала CNN, архивное фото
Здание телеканала CNN, архивное фото - Sputnik Lietuva
RT televizijos kanalas pastebėjo Amerikos televizijos kanalo klaidą, padarytą, nušviečiant susitikimą Teherane, ir pasidalijo savo pastabomis socialiniame tinkle

VILNIUS, rugsėjo 8 — Sputnik. Televizijos kanalas RT išjuokia JAV kolegas iš CNN, kurie padarė klaidą ir vietoj Turkijos lyderio vardo Redžepo Erdogano dar kartą pristatė Rusijos prezidentą Vladimirą Putiną.

Savo siužete, kuriame buvo pateikiama informacija apie Rusijos, Irano ir Turkijos lyderių aukščiausio lygio susitikimą Teherane, CNN užrašė taip: "Putinas, Rouhaini, Putinas komentuoja aukščiausio lygio susitikimą Teherane Sirijos klausimais".

"CNN galvoje vien tik Putinas", — pajuokavo RT savo Twitter paskyroje.

Susitikime trijų šalių vadovai aptarė humanitarinės pagalbos Sirijai klausimus.

Idlibo provincija dabar beveik nekontroliuojama vyriausybės pajėgų. Ten dislokuojasi ginkluotosios opozicijos kovotojai, taip pat teroristai, kurie periodiškai užpuola Sirijos kariuomenės pozicijas. Anksčiau Vladimiras Putinas teigė, kad likę teroristai Idlibe rengia provokacijas, siekdami apkaltinti Damaską cheminio ginklo naudojimu prieš civilius gyventojus.

Naujienų srautas
0
Pirma naujausiPirma seniausi
loader
LIVE
Заголовок открываемого материала