Krasnojarsko prekybos tinklas planuoja atidaryti parduotuves Lietuvoje

© Depositphotos / Nomadsoul1Девушка в магазине выбирает фрукты, архивное фото
Девушка в магазине выбирает фрукты, архивное фото - Sputnik Lietuva
Gali būti, kad Lietuvoje mažmenininkas veiks su prekės ženklu "Mere"

VILNIUS, rugsėjo 9 — Sputnik. Krasnojarsko prekybos tinklas "Svetofor", parduodantis platų prekių asortimentą mažomis kainomis, planuoja plėsti savo parduotuvių tinklą Lietuvoje. Apie tai pranešė laikraštis "Kommersant".

Lietuvos bankas - Sputnik Lietuva
Lietuvos banko vadovas prognozuoja naują ekonominę krizę

Anot leidinio, įdarbinimo įmonė "HR Business Alliance" paskelbė apie specialistų, kurie padėtų parinkti tinkamas patalpas parduotuvėms Baltijos šalyse, paiešką.

"Svetofor" tinklą valdo "Torgservice" įmonių grupė, įkurta 2009 metais.

ES mažmenininkas veikia su "Mere" prekės ženklu. Šiuo metu Europoje veikia trys parduotuvių tinklai — vienas Vokietijoje ir du Rumunijoje.

"Be to, bendrovės tinklalapyje buvo paskelbta apie planus atidaryti mažiausiai 105 mažmeninės prekybos vietas Lenkijoje ir atsidaryti Azerbaidžane. Gali būti, kad įmonė pateks į Lietuvą su "Mere" tinklu", — rašoma straipsnyje.

Mažmeninės prekybos įmonės "Jos De Vries" konsultantė Irina Bolotova pažymėjo, kad Lietuva — viena skurdžiausių Baltijos šalių, todėl gali būti, kad "Svetoforo" savininkai skaičiuoja daugybę pirkėjų, pasirengusių įsigyti pigių gaminių iš mažai žinomų prekės ženklų.

Kuršių nerija - Sputnik Lietuva
Lietuvoje, šalia sienos su Kaliningrado sritimi, atsiras apžvalgos bokštas

Tuo tarpu agentūros "INFOLine Analytics" generalinis direktorius Michailas Burmistrovas mano, kad neigiamas požiūris į Rusijos mažmenininkus Baltijos šalyse greičiausiai neprisidės prie plėtros.

"Be užsienio rinkų, "Svetofor" vis dar tikisi plėstis Maskvoje ir Pamaskvėje", — rašo "Kommersant".

2017 metais "Svetofor" planavo atidaryti iki 100 parduotuvių Rusijos sostinėje ir regione, tačiau, pasak tinklo atstovų, tik viena veikia Maskvoje. Priemiestyje veikia dar vienuolika parduotuvių.

Anksčiau pranešta, kad prancūzų korporacija "Auchan" taip pat domėjosi Baltijos šalių rinka. Tačiau bendrovė ketina ne statyti savo parduotuves Baltijos šalyse, o išpirkti regione jau veikiantį prekybos tinklą.

Naujienų srautas
0
Pirma naujausiPirma seniausi
loader
LIVE
Заголовок открываемого материала