Juodi ar balti? "Twitter" ginčijasi dėl sportbačių spalvos

© PixabayНовые кроссовки для занятия спортом
Новые кроссовки для занятия спортом - Sputnik Lietuva
Optinė iliuzija su sportbačių spalva padalijo "Twitter" į dvi stovyklas, socialinio tinklo vartotojai negali vieningai nuspręsti, kokios spalvos sportbačiai pavaizduoti nuotraukoje

VILNIUS, sausio 30 — Sputnik. Kartais internete atsiranda optinių iliuzijų, kurios padalija vartotojus į dvi stovyklas, kiekviena mato skirtingus dalykus. Štai ir šį kartą "Twitter" vartotojai negali sutarti dėl sportbačių, rašo "Media Leaks".

Socialinių tinklų vartotojai atsidūrė keblioje padėtyje dėl sportbačių spalvos.

Nuotrauka pasirodė MasterSalah "Twitter" paskyroje. Autorius paprašė komentatorių parašyti, kokios spalvos, jų manymu, batai yra nuotraukoje. Jis pats mato baltus sportbačius.

Iš pradžių dauguma vartotojų teigė, kad batai buvo balti, tačiau netrukus po įrašu kilo nesutarimai ir diskusijos. Kai kurie vartotojai teigė, kad sportbačiai iš tikrųjų yra juodi.

"Jie juodi su baltais raštais", — rašė afccolby.

"Kur jūs ten matote baltą spalvą?" — nustebo vif_lfcmansxr.

Kiti palaikė autorių.

"Kad ir kaip bandžiau juos pamatyti kaip juodus, aš to negaliu padaryti. Jie yra balti", — sakė KateCrunch.

"Jie yra balti, tik nuotrauka padaryta su blykste ir tamsoje", — aiškino ClinicalCiro.

Новая оптическая иллюзия поразила пользователей Сети - Sputnik Lietuva
"Man skauda smegenis": optinės iliuzijos pribloškė "Twitter" vartotojus

Anot NikkiClews9, spalvų suvokimas priklauso nuo išmaniojo telefono kameros ryškumo lygio. Jei jis prislopintas, tada sportbačiai atrodo juodi, jei padidintas, batai taps labiau balti.

Panašios diskusijos vyko ir anksčiau. Pavyzdžiui, 2015 metais buvo paskelbta "Roman Originals" nėrinių suknelės nuotrauka. Iškart prasidėjo aršios diskusijos, kokios ji spalvos: mėlyna su juodomis juostelėmis ar balta su auksu. Vėliau paaiškėjo, kad nuotraukoje rodoma suknelė iš tikrųjų buvo mėlyna ir juoda, tačiau diskusijos apie tai, kokias spalvas mato skirtingi vartotojai, tęsėsi dar ilgai.

Neuromokslininkai susidomėjo šiuo reiškiniu ir išsiaiškino, kad priežastis buvo optinė iliuzija dėl neteisingo šviesos srauto, taip pat dėl to, kad nuotrauka buvo apdorota. Po to, kai nuotrauka išpopuliarėjo, šių suknelių pardavimai kelis kartus išaugo.

Naujienų srautas
0
Pirma naujausiPirma seniausi
loader
LIVE
Заголовок открываемого материала