Lietuvos gydymo įstaigos turi užtikrinti, kad gyventojai prisiskambintų į registratūrą

Gydymo įstaigos įpareigotos įdiegti tam padedančias technines priemones, o jeigu prisiskambinti visgi nepavyktų, pacientui turi būti perskambinta

VILNIUS, rugpjūčio 13 — Sputnik. Atsižvelgiant į pacientų nusiskundimus, kad po karantino tapo sudėtinga prisiskambinti į poliklinikų registratūras, gydymo įstaigos įpareigotos tobulinti pacientų skambučių srautų valdymą ir įdiegti technines priemones, kurios padidintų pacientų galimybę prisiskambinti į gydymo įstaigą, praneša Sveikatos apsaugos ministerijos spaudos tarnyba.

Тест на коронавирус - Sputnik Lietuva
Per parą Lietuvoje nustatyta daugiau nei 25 COVID-19 atvejai

Pažymima, kad jeigu prisiskambinti visgi nepavyktų, turi būti užtikrintas grįžtamasis ryšys — pacientui turi būti perskambinta.

Rugpjūčio 10 dieną pasirašytas operacijų vadovo sprendimas taip pat įpareigoja gydymo įstaigas informuoti visuomenę apie registratūrų darbo organizavimo pokyčius.

"Ministerija gauna nemažai skundu, kad pacientai negali prisiskambinti gydymo įstaigoms ir užsiregistruoti gydytojo konsultacijai. Ši problema buvo ne kartą aptariama su gydymo įstaigų vadovais per nuotolines konsultacijas. Kai kurios įstaigos atsiliepimo į skambučius problemą sugebėjo išspręsti pačios, bet matome, kad kitoms reikia įpareigojančių dokumentų", — pasakė sveikatos apsaugos viceministrė Kristina Garuolienė.

Anot SAM, siekiant didinti sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumą ir paspartinti gydymo įstaigų grįžimą prie įprasto darbo po karantino, praėjusį mėnesį buvo atsisakyta nuostatos teikti pirmenybę nuotoliniam pacientų aptarnavimui. 

Remiantis sveikatos apsaugos ministro įsakymu dėl asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo, COVID-19 ligos simptomų (pvz., karščiavimas) neturintys pacientai turi būti aptarnaujami tokia pat tvarka, kaip iki karantino, o pirmoji gydytojo specialisto konsultacija, kai pacientas kreipiasi dėl ūmaus sveikatos būklės pablogėjimo, turi būti suteikiama tiesioginio kontakto būdu.

Проверка слуха - Sputnik Lietuva
Klausos negalią turintiems žmonės kompensuos pažangesnius klausos aparatus

SAM atkreipia dėmesį, kad nuotolinės asmens sveikatos priežiūros paslaugos liks prieinamos ir ateityje. Paciento ir gydytojo sutarimu nesudėtingos pirminio lygio konsultacijos ir toliau galės būti teikiamos telefonu arba kitomis ryšio priemonėmis.

Siekiant užkirsti kelią koronaviruso plitimui gydymo įstaigose, turintys COVID-19 ligos simptomų pacientai turi būti atskirti, jiems turi būti nustatytas atskiras priėmimo laikas, paskirtos atskiros patalpos su atskiru įėjimu arba numatytos kitos priemonės, užtikrinančios pacientų srautų atskyrimą.

Gydytojų ir pacientų saugumui užtikrinti, gydymo įstaigose tebegalioja reikalavimas dėvėti veido apsaugos priemones. Jas nusiimti leidžiama tik tais atvejais, kai jos trukdo atlikti medicinos procedūrą.

Naujienų srautas
0
Pirma naujausiPirma seniausi
loader
LIVE
Заголовок открываемого материала