Gydytoja įvardijo sveikiausius pusryčių patiekalus

CC0 / Рicjumbo / Вегетарианский омлет
Вегетарианский омлет - Sputnik Lietuva
Dietologė atskleidė, kaip reikia gaminti sau pusryčius, kad neliktų galimybės priaugti nereikalingo svorio

VILNIUS, rugpjūčio 13 — Sputnik. Pusryčiai gali būti vadinami sveikais tik tuo atveju, jei į juos įeina valgiai, kuriuose yra ir baltymų, ir angliavandenių. Apie tai televizijos kanalui "Zvezda" pasakojo dietologė Julija Čechonina.

Овсяная каша - Sputnik Lietuva
Gydytojas įvardijo tobulą košę

"Ryte lėkštę negalima užpildyti tik vienu komponentu, pavyzdžiui, koše, kaip paprastai manoma", — pabrėžė ji.

Anot specialistės, žmogui ryte reikalingi angliavandeniai kaip energijos šaltinis. Tačiau pusryčiai be baltymų, kuriuos galima gauti pasigaminus omletą ar varškėčius, padidina riziką, kad per dieną jų pritrūks.

"Jei per dieną negauname pakankamai baltymų, gausime riebalų ir angliavandenių perteklių — nėra kitų variantų", — aiškino Čechonina.

Dietologė padarė išvadą, kad tai tiesiogiai susiję su papildomų kilogramų prieaugiu.

Naujienų srautas
0
Pirma naujausiPirma seniausi
loader
LIVE
Заголовок открываемого материала