Latvija negalės perimti Baltarusijos tranzito iš Lietuvos, rašo žiniasklaida

Pasak ekspertų, rimta kliūtis yra tai, kad Ryga kartu su kitomis Baltijos šalimis įvedė sankcijas Minskui

VILNIUS, rugsėjo 2 — Sputnik. Klaipėdos uostas įvertino Baltarusijos prezidento Aleksandro Lukašenkos ketinimą perorientuoti krovinių srautą iš Lietuvos į kitus maršrutus. Apie tai pranešė "RZD-Partner".

Anksčiau Baltarusijos lyderis nurodė vyriausybei pateikti atitinkamus pasiūlymus. Kartu jis pažymėjo, kad krovinių perorientavimas į Rusiją Minskui būtų šiek tiek nuostolingas, tačiau "dėl tarifų galima derėtis".

Klaipėdos uosto rinkodaros ir bendrųjų reikalų direktorius Artūras Drungilas teigė, kad jūrų uosto vadovybė dažnai susiduria su grėsmėmis.

"Esant dabartinei situacijai, viskas, ką galime padaryti, yra išlaikyti prekės ženklą ir išlaikyti aukščiausio lygio darbo ir paslaugų kokybę. Negaliu pavadinti situacijos katastrofiška, tačiau krovinių dalies praradimas nėra pats maloniausias uostui. Mes vis dar tikimės, kad situacija išsilygins", — sakė jis.

Pasak "RZD-Partner" šaltinio, Ventspilio uosto "Kailja parks" Latvijos terminalas galėtų perimti krovinių srautus iš Klaipėdos. Tačiau dėl to, kad Baltijos šalys įvedė sankcijas Baltarusijai, vargu ar Latvijos uostas tikisi Baltarusijos tranzito, pažymima laikraštyje.

Klaipėdos uostas - Sputnik Lietuva
Ekspertas: dėl beprotiškų Lietuvos sprendimų Baltarusijos tranzitas atiteks Rusijai

Savaitės pradžioje Lietuva, taip pat Latvija ir Estija įvedė ribojamąsias priemones 30 Baltarusijos piliečių, įskaitant Baltarusijos prezidentą Aleksandrą Lukašenką. Jiems draudžiama patekti į Baltijos šalis. Be to, Lietuvos vidaus reikalų ministerija neatmetė galimybės, kad sankcijų sąrašas ateityje gali būti išplėstas.

Dabar Minskas rengia atsakymo į Baltijos šalių sankcijas variantus.

Interviu Sputnik Lietuva, Integracijos perspektyvų tyrimo centro direktorius, RuBaltic.ru portalo vyriausiasis redaktorius Sergejus Rekeda pasiūlė, kad Minskas galėtų reaguoti veidrodiniu būdu, uždrausdamas įvažiuoti į šalį kai kuriems Baltijos šalių pareigūnams ir politikams. Pasak ekspertų, sprendimas perorientuoti srautą iš Lietuvos gali kainuoti Lietuvai milijardus eurų.

Naujienų srautas
0
Pirma naujausiPirma seniausi
loader
LIVE
Заголовок открываемого материала