Gydytojas atrado lengvą būdą atsibusti žvaliam

© Pixabay / Katniss12Девушка спит
Девушка спит - Sputnik Lietuva, 1920, 24.04.2021
Anksčiau amerikiečių neurologas Chris'as Winter'is, parašęs knygą apie kovą su miego sutrikimais, pateikė keletą patarimų tiems, kurie nori greičiau užmigti ir geriau išsimiegoti
VILNIUS, balandžio 24 — Sputnik. Gydytojas Karanas Radžas (Karan Raj) atskleidė, kad rytinis nuovargis gali būti susijęs ne su lovoje praleistų valandų skaičiumi, bet su pabudimu miego ciklo viduryje. Atitinkamą vaizdo įrašą jis paskelbė "TikTok".
Кошка с игрушкой во время сна - Sputnik Lietuva, 1920, 20.03.2021
Gydytoja paaiškino efektyvaus miego taisykles
Pasak gydytojo, toks būdas yra "90 minučių taisyklė". Anot jo, kiekvienas ciklas prasideda negilaus miego periodu, kuris vėliau pereina į gilų miegą, o vėliau grįžta į negilų miegą.
"Kiekvienas iš šių ciklų trunka apie 90 minučių. Jautiesi žvalus, jei pabundi pasibaigus vienam iš tų 90 minučių ciklų", — paaiškino Radžas.
Specialistas paaiškino, kad reikia vis skaičiuoti 90 minučių nuo to laiko, kai reikia pabusti, kol žmogus pasiekia laiką, kai jam patogu eiti miegoti.
Anksčiau amerikiečių neurologas Chris'as Winter'is, parašęs knygą apie kovą su miego sutrikimais, pateikė keletą patarimų tiems, kurie nori greičiau užmigti ir geriau išsimiegoti. Nemigos kamuojamiems žmonėms ekspertas rekomendavo keliais laipsniais sumažinti miegamojo temperatūrą. Winter'is mini kelis miego gerinimo metodus: mankštą, alkoholio mažinimą, meditaciją. Be to, visada turėtumėte užmigti ir pabusti tuo pačiu metu.
Naujienų srautas
0
Pirma naujausiPirma seniausi
loader
LIVE
Заголовок открываемого материала