Pirmąjį ketvirtį Klaipėdos uosto krovos įmonės krovė 11,29 mln. tonų krovinių

Клайпедский порт  - Sputnik Lietuva, 1920, 25.04.2021
Pranešime teigiama, kad 2021 metų sausio–kovo mėnesį į Klaipėdos uostą atplaukė 1 642 laivai, tai 3,1 proc. arba 50 laivų daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu
VILNIUS, balandžio 25 — Sputnik. Pirmąjį šių metų ketvirtį Klaipėdos jūrų uosto bendra krovinių apyvarta išliko stabili, praneša Klaipėdos jūrų uosto spaudos tarnyba.
Pabrėžiama, kad šių metų sausio–kovo mėnesiais Klaipėdos uosto krovos įmonės krovė 11,29 mln. tonų krovinių, tai yra 0,2 proc. mažiau, nei pernai per tą patį laikotarpį, kai krauta 11,32 mln. tonų.
Фура на трассе - Sputnik Lietuva, 1920, 21.04.2021
Nuo pandemijos labiausiai nukentėjo smulkiosios transporto įmonės
Tuo pačiu, nepaisant sudėtingo laikotarpio ir rinkų svyravimų, pirmąjį šių metų ketvirtį biriųjų krovinių srautas augo 4,8 proc. — perkrauta 5,46 mln. tonų. 
"Kiekvienais metais pasiekti krovos rekordą yra siekiamybė, bet uždavinys sunkus. Metų pradžia palyginti su praėjusiais, teikia tam vilčių, atsilikimas — tik vienas nedidelis laivas (24 tūkst. tonų), jeigu toks matavimas galimas. Didžiausias skirtumas tas, kad šių metų I ketvirčio visų trijų mėnesių rezultatas labai tolygus, besisukantis apie 3,8 mln. t, ko nepasakysi apie praėjusių metų "išsišokėlį" kovą (4,53 mln. t)", — teigia Algis Latakas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius.
Taip pat šių metų kovo mėnesį Klaipėdos uoste krauta 3,78 mln. tonų, tai yra 16,4 proc. mažiau, nei pernai kovą.
"Nepaisant visų nepalankių aplinkybių: pandemija, daranti įtaką vartojimui, įtampa geopolitinėje plotmėje ir tikėtinas ekstrateritorinių sankcijų taikymas, išsibalansavusios prekių judėjimo kryptys, — visgi į ateitį mes, uostininkai, žiūrime optimistiškai. Į uostą toliau investuojama, jis tobulinamas, tai atveria naujas galimybes", — pabrėžia jis.
automobiliai aikštelėje - Sputnik Lietuva, 1920, 20.04.2021
FNTT papasakojo apie šešėlinės prekybos automobiliais iš JAV ir ES mastą
Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos (LJKKA) prezidentas Vaidotas Šileika pabrėžia, kad išlaikyti tokio pačio lygio pirmojo ketvirčio rodiklius kaip ir pernai labiausiai padėjo augusi ro-ro krovinių bei trąšų krova.
"Kaip ne kartą esu minėjęs, Klaipėdos uosto stiprybė yra diversifikacija: praradimus vienose krovinių grupėse kompensuoja augimas kitose. Kovo mėn. stebimos krovinių mažėjimo tendencijos. Tam įtaką daro tiek tebesitęsianti COVID-19 pandemija, tiek geopolitiniai iššūkiai. Klaipėdos uosto krovos kompanijos deda visas pastangas išsaugoti esamus ir pritraukti naujus krovinių srautus, tačiau neapibrėžtumo vis tiek išlieka daug. Paties sektoriaus specifika, jo sąsajos su geopolitiniais iššūkiais ir pasaulinėmis makroekonominėmis tendencijomis verčia būti atsargiais ir susilaikyti nuo tikslesnių ateities prognozių", — sako jis.
Pranešime teigiama, kad 2021 metų sausio–kovo mėnesį į Klaipėdos uostą atplaukė 1 642 laivai, tai 3,1 proc. arba 50 laivų daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Uoste apsilankė 29 974 keleiviai, tai 20 proc. arba 7 506 keleiviais mažiau nei 2020 m. sausio–kovo mėn.
Naujienų srautas
0
Pirma naujausiPirma seniausi
loader
LIVE
Заголовок открываемого материала