Lietuva nori pritraukti naujų investuotojų į Klaipėdos uostą

Klaipėdos uostas - Sputnik Lietuva, 1920, 25.07.2021
Manoma, kad naujos teritorijos, kurios atsiras pietinėje uosto dalyje, sukurs aukštą pridėtinę vertę uostui ir regionui
VILNIUS, liepos 25 — Sputnik. Lietuvos ministrė pirmininkė Ingrida Šimonytė ir susisiekimo ministras Marius Skuodis apžiūrėjo Malkų įlanką ir perspektyvinę pietinę Klaipėdos uosto dalį, kur artimiausiais metais planuojami dideli darbai. Apie tai pranešė Susisiekimo ministerijos spaudos tarnyba.
Vyriausybės vadovės teigimu, pietinės uosto dalies plėtra formuojant naujas uosto teritorijas bus reikšmingas žingsnis didinant jūrų uosto ir regiono konkurencingumą.
Klaipėdos uostas - Sputnik Lietuva, 1920, 22.07.2021
JAV gynybos atašė apsilankė Klaipėdos uoste
Susisiekimo ministerijos vadovas pažymėjo, kad Malkų įlanka jau dabar reiškia naujas galimybes priimti daugiau ir didesnių laivų modernizacijai ir remontui ir svariai prisidėti prie uosto krovos bei pajėgumo didinimo.
"Šiandieniniame kontekste, kalbant apie krovinių, prekių ir uosto įmonių veiklos diversifikaciją, būtent pietinės Klaipėdos uosto dalies plėtra, formuojant naujas teritorijas, yra ta kryptis, kuri mums sukuria daug naujo ir neišnaudoto potencialo", — pasakė Skuodis.
Malkų įlanką išgilinus iki 14,5 metro, rekonstravus didžiąją dalį čia esamų krantinių, terminalai jau gali priimti didžiuosius tarpkontinentinius laivus. Išplėtojus įlanką, laivų statytojams atsivėrė galimybė įsigyti didžiausią plaukiojantį doką Baltijos šalyse ir jau priimti remontui didžiuosius laivus. Bendra Malkų įlankoje įgyvendintų ir šiuo metu įgyvendinamų uosto infrastruktūros projektų vertė siekia 123 mln. eurų, iš jų 27,6 mln. eurų finansuota ES Sanglaudos fondo lėšomis.
Клайпедский порт - Sputnik Lietuva, 1920, 27.06.2021
Klaipėdos uostas tikisi, kad sankcijos nepaveiks krovinių apyvartos
Tačiau vienas iš iššūkių, su kuriuo šiuo metu susiduria Klaipėdos uostas, yra teritorijų stoka. Todėl naujų zonų – šiuo atveju pietinės dalies – plėtra padėtų išlikti uostui konkurencingam ir deramai reaguoti į rinkos pokyčius, pritraukti naujų investuotojų, pažymėjo Susisiekimo ministerija.
"Kad būtų pajėgus konkuruoti esant globaliems rinkos pokyčiams, Klaipėdos uostas turi būti sistemingai plėtojamas. Tad naujos teritorijos, atsirasiančios pietinėje uosto dalyje, bus ta galimybė, kuri duos naują postūmį ne tik uostui būdingoms krovos ir sandėliavimo paslaugoms. Čia turėtų būti plėtojamos aukštą pridėtinę vertę uostui ir valstybei generuojančios gamybos, paslaugų sektorių veiklos. Naujos teritorijos leis pritraukti investuotojų", — pareiškė uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.
Planuojama, kad už Kiaulės Nugaros salos bus suformuota nauja apie 70 ha teritorija, o vientisa krantinės linija turėtų sudaryti maždaug 1 300 metrų. Plėtojant pietinę uosto dalį, bus pastatyti pietiniai uosto vartai, joje galėtų atsirasti mažųjų ir pramoginių laivų bei vidaus vandenų laivų prieplaukos.
Šiuo metu rengiami pietinės Klaipėdos uosto dalies plėtros projektiniai pasiūlymai, kurie bus pristatyti šį rudenį.
Šiuo metu yra rengiami Klaipėdos uosto pietinės dalies plėtros projektiniai pasiūlymai, kurie bus pateikti jau šį rudenį.
Naujienų srautas
0
Pirma naujausiPirma seniausi
loader
LIVE
Заголовок открываемого материала