"Jūrinis nematomas": Rusija sukūrė naują deninį naikintuvą

© Пресс-служба Северного флота / Pereiti prie nuotraukų banko"Su-33" ir "MiG-29K" naikintuvai Viduržemio jūroje "Admiral Kuznecov" sunkiųjų orlaivių kreiserio denyje
Su-33 ir MiG-29K naikintuvai Viduržemio jūroje Admiral Kuznecov sunkiųjų orlaivių kreiserio denyje - Sputnik Lietuva, 1920, 07.08.2021
Nepastebimas, greitas ir universalus — "MiG Corporation" kuria penktos kartos naikintuvą. Dabar projektas yra kompiuterinio modeliavimo stadijoje
VILNIUS, rugpjūčio 7 — Sputnik. Pirmieji prototipai bus pristatyti ateinančiais metais. Kas žinoma apie perspektyvų "deninį" naikintuvą —rašo RIA Novosti autorius Andrejus Kocas.

Naujiems laivams

Mūsų šaltinio teigimu, orlaivis kuriamas plačiai naudojant slaptas technologijas. Kaip ir kitos penktosios kartos technikos, šis naikintuvas galės skristi viršgarsiniu greičiu be papildomo degiklio, vienodai efektyviai sunaikins oro ir žemės taikinius, o pažangus dirbtinis intelektas paskatins pilotą rasti optimalius sprendimus. Tikslių taktinių ir techninių charakteristikų dar nėra. Tačiau žinoma, kad dizaineriai kuria variantą su vertikaliu kilimu ir nusileidimu.
Tikimasi, kad naikintuvas bus ne didesnis už "MiG-35" ir veiks pagal "ištikimo vedamojo" koncepciją artimai kartu su nepilotuojamu orlaiviu, sveriančiu daugiau nei dešimt tonų. Dronas išduoda taikinio žymėjimą, atlieka žvalgybą, palaiko ryšį su kitomis technikomis ir vykdo elektroninį karą. Ir visa tai — su minimaliu žmogaus dalyvavimu.
© Sputnik / Владимир РодионовLėktuvai "Jak-38" kreiseriniame laive "Novorossijsk"
Самолеты Як-38 на борту крейсера Новороссийск - Sputnik Lietuva, 1920, 04.08.2021
Lėktuvai "Jak-38" kreiseriniame laive "Novorossijsk"
Abu prototipai vis dar egzistuoja modelių pavidalu. Pirmą kartą jie buvo pristatyti plačiajai visuomenei oro parodoje MAKS-2021. Du varikliai, aerodinaminė konfigūracija su priekine horizontalia uodega. Išoriškai naikintuvas tuo pačiu metu primena "MiG-31" perėmėją ir penktos kartos naikintuvo "MiG 1.44" prototipą, iš kurio paveldėjo plačiai išdėstytus kylius be horizontalios uodegos.
Perspektyvaus bepiločio orlaivio modelis labai primena "Sk -Strike" droną, kurį "MiG" kuria nuo 2000 -ųjų pradžios. Bepilotis orlaivis "skraidančio sparno" pavidalu turi neįprastą uodegos vienetą — apverstą raidę V. Kaip ir Turkijos "Bayraktar TB -2".
Daroma prielaida, kad po naikintuvo dronas pakils iš lėktuvnešio denio. Bet kokiu būdu neaišku. Šiandien Rusijos karinis jūrų laivynas turi tik vieną orlaivį gabenantį laivą — sunkųjį kreiserį "Admiral Kuznecov", aprūpintą tramplinu. Tačiau kitų orlaivių vežėjų projektuose numatyta katapulta, o tai labai supaprastina pakilimą. Gali būti, kad naikintuvas kuriamas specialiai naujiems laivams.

Sunkus ir lengvas

Kadangi Rusijos karinio jūrų laivyno lėktuvnešio pajėgumai yra palyginti nedideli, nebuvo skubiai reikalingas penktos kartos naikintuvas. Nepaisant to, šiuolaikiniai karinio jūrų laivyno orlaiviai sensta ir artimiausiu metu reikės juos pakeisti. Karinis jūrų laivynas dabar turi daugiau nei 40 laivų. Dauguma jų yra ant "Admiral Kuznecov". Akivaizdu, kad jų veikimo patirtis naudojama kuriant naują MiG.
Многофункциональный истребитель пятого поколения Су-57 участвует в летной программе Международного авиационно-космического салона МАКС-2021 - Sputnik Lietuva, 1920, 26.07.2021
Nuotraukos
Naujausias naikintuvas ir technikos naujovės: ryškūs MAKS-2021 momentai nuotraukose
Pagrindinis Rusijos laivyno naikintuvas yra sunkusis "Su-33". Karinis jūrų laivynas turi 19 tokių transporto priemonių. Jie turi įprastą aerodinaminę konfigūraciją, naudojant priekinę horizontalią uodegą, integruotą išdėstymą. Jie skiriasi nuo bazinio "Su-27" padidintu traukos ir svorio santykiu, trumpam pakilus nuo denio, sustiprinta važiuokle, specialia skrydžio ir navigacijos įranga, sulankstomomis sparnų konsolėmis ir horizontalia uodega, kad būtų sumažinti matmenys. Nuo 1998 metų veikęs puolimo krikštas įvyko 2016 metų lapkričio mėnesį Sirijoje, bombarduojant teroristų taikinius Idlibo ir Homso provincijose.
Taip pat jūreiviai turi 19 lengvų "MiG-29K" ir keturis kovinius mokymus "MiG-29KUB". Šios mašinos pagerino orlaivio korpuso apsaugą nuo korozijos, patobulino sparnų mechanizavimą, sumontavo nusileidimo kabliuką, daugiafunkcinį impulsinį Doplerio oro radarą "Zhuk-M"“. Ginkluotė-valdomos raketos RVV-AE ir R-73, skirtos kovoti su oru, priešlaiviai Kh-31A ir Kh-35, antiradaros Kh-31P ir pataisytos oro bombos Kab-500Kr. Kaip ir "Su-33", "MiG-29K" pirmą kartą buvo išbandytas kovoje 2016 metų lapkritį Sirijoje.

Vertikalus kilimas

Rusijos orlaivių gamintojai yra pakankamai patyrę, kad galėtų sukurti vežėjo orlaivį nuo nulio, net ir kylant ir leidžiantis vertikaliai. Aštuntojo dešimtmečio pradžioje "Jak-38" atakos lėktuvai buvo sukurti orlaivius gabenantiems kreiseriams.
Visiškai metalinis konsolės vidurys buvo pagamintas pagal įprastą aerodinaminę konfigūraciją. Jo išskirtinumas slypi elektrinėje, kurią sudarė keltuvas ir du keltuvai. Jakas galėjo nusileisti ant denio net esant stipriai audrai.
© Sputnik / Олег ЛасточкинDeninis viršgarsinis naikintuvas SU-27K
Палубный сверхзвуковой истребитель СУ-27К - Sputnik Lietuva, 1920, 04.08.2021
Deninis viršgarsinis naikintuvas SU-27K
Ginkluotė buvo padėta ant keturių sijų laikiklių, skirtų 500 kilogramų šaudmenims. Išorinis nuimamas patrankos laikiklis buvo specialiai sukurtas atakos lėktuvui-dvivamzdis 23 mm pistoletas, kurio ugnies greitis buvo 3400 šūvių per minutę. Be to, "Jak-38" turėjo valdomas ir nevaldomas raketas, taip pat laisvo kritimo bombas.
"Jak-38" Achilo kulnas yra palyginti mažas kovos spindulys, apie 200 kilometrų. Borto radaro nebuvo, todėl atakos lėktuvas galėjo vykdyti oro mūšį labai arti. Galiausiai lėktuvas patyrė didelį nelaimingų atsitikimų skaičių — apie 50 iš 231 pagaminto automobilio buvo prarasta.
Tačiau Rusijai vis dar trūksta patirties-vežėjų pagrindu pagamintų išankstinio įspėjimo orlaivių, panašių į amerikiečių "E-2 Hawkeye", statyboje. Jie žymiai padidina oro sparno kovinius pajėgumus — aptinka taikinius toli artėjant prie lėktuvnešio ir išduoda taikinius naikintuvams. Be jų denio pilotai turi pasikliauti tik vežėjų radarais ir palyda.
Naujienų srautas
0
Pirma naujausiPirma seniausi
loader
LIVE
Заголовок открываемого материала