Paryžiuje uždrausta važiuoti greičiau nei 30 kilometrų per valandą

Paryžius - Sputnik Lietuva, 1920, 01.09.2021
Tačiau ne visi miesto ir priemiesčių gyventojai šią iniciatyvą laiko naudinga, kai kurie mano, jog greičio sumažinimas tik sukels dar daugiau spūsčių piko metu
VILNIUS, rugsėjo 1 — Sputnik. Judėti Prancūzijos sostinės gatvėmis dabar galima tik ne didesniu kaip 30 kilometrų per valandą greičiu, ši priemonė įsigaliojo pirmadienį. Kaip paryžiečiai ir priemiesčių gyventojai žiūri į naujus kelių eismo apribojimus, išsiaiškino RIA Novosti korespondentė Liudmila Oriščenka.
Nuo rugpjūčio 30 dienos vairuotojai privalo laikytis naujo greičio apribojimo Paryžiuje. Merijos sprendimu daugumoje miesto gatvių greitis sumažintas nuo 50 iki 30 kilometrų per valandą. Vienintelės išimtys yra kai kurios zonos, įskaitant Maršalų bulvarus, dvi Senosios krantinės dalis, Eliziejaus laukus, Avenue Foch, Royal gatvę ir kt. Ten vis dar leidžiama važiuoti 50 kilometrų per valandą greičiu. Maksimalus automobilių judėjimo greitis Paryžiaus žiediniame kelyje ("Periferik") išliko tas pats — 70 kilometrų per valandą.
Milanas - Sputnik Lietuva, 1920, 22.08.2021
Italijoje atsirado šviesoforai, kurie patys baudžia eismo taisyklių pažeidėjus
Prancūzijos sostinės valdžios teigimu, važiavimo greičio sumažinimas iki 30 kilometrų per valandą daugumoje miesto gatvių turėtų prisidėti prie pėsčiųjų saugumo, sumažinti aplinkos taršą ir triukšmo lygį.
Tačiau ne visi Paryžiaus merijos iniciatyvą laiko naudinga. Vairuotojas Seržas, kuris gyvena viename Paryžiaus priemiesčių ir dažnai į darbą važinėja automobiliu, yra prieš tokius apribojimus.
"Manau, kad tai yra didelė kvailystė... Ši priemonė nesumažins eismo įvykių skaičiaus ir nepagerins eismo saugumo. Nes be greičio yra ir kitų veiksnių. Pavyzdžiui, neblaivus vairavimas, vairavimas neturint teisės ir panašiai", — sakė jis RIA Novosti.
Jo nuomone, greičio sumažinimas tik sukels dar daugiau spūsčių piko metu.
Pažintinis maršrutas vaikams Vilniuje - Sputnik Lietuva, 1920, 31.08.2021
Vilnius kviečia į naujus pažintinius maršrutus vaikams
"Manau, kad merijos tikslas yra ne sumažinti eismo įvykių skaičių, bet gerokai sumažinti ar net visiškai pašalinti automobilius iš Paryžiaus, kad Paryžius taptų dviratininkų, paspirtukų naudotojų miestu", — mano agentūros pašnekovas.
Socialinių tinklų vartotojai palieka komentarus, nurodydami, kad Paryžiuje nustačius 30 kilometrų per valandą ribą, oro tarša bus dar didesnė.
"Ar žinote, kad automobilis, važiuojantis 30 km/h greičiu, teršia dvigubai labiau nei automobilis, važiuojantis 50 ar 60 km/h greičiu. Tai moksliškai įrodyta", — rašo Twitter vartotojas su slapyvardžiu Viano 93, reaguodamas į Paryžiaus mero pavaduotojo transporto klausimais įrašą, tačiau nepateikia jokių šį teiginį patvirtinančių nuorodų.
Yra ir tokių, kurie sutinka su naujais apribojimais keliuose. Tačiau jie išreiškia abejones dėl galimybės kontroliuoti tokią priemonę.
Велосипедист на набережной в Ялте, архивное фото - Sputnik Lietuva, 1920, 28.08.2021
Tarp Latvijos ir Rusijos nusidrieks turistinis dviračių maršrutas
"Aš jai visiškai pritariu. Dėkojame, kad įvedėte šią priemonę. Bet kaip ji bus vykdoma? Per aštuonerius metus niekada nemačiau greičio kontrolės Paryžiuje", — pažymi vartotojas Be Wilde.
Apskritai, remiantis "Ifope" tyrimu, 61 % paryžiečių pritaria greičio mažinimui iki 30 kilometrų per valandą, 39 % nepritaria šiam sprendimui. Tyrimas buvo atliktas internete rugpjūčio 20–24 d., jame dalyvavo 1 008 vyresni nei 18 metų žmonės, paklaida nenurodyta.
Paryžius nėra pirmasis Prancūzijos miestas, kuriame nustatytas 30 kilometrų per valandą apribojimas. Prieš tai tokios iniciatyvos buvo imtasi tokiuose miestuose kaip Lilis, Grenbolis, Monpeljė.
Naujienų srautas
0
Pirma naujausiPirma seniausi
loader
LIVE
Заголовок открываемого материала