Video

Amerikietį sužavėjo naujas rusiškas motociklas "Ural"

Pasak eksperto, tai nėra pats geriausias motociklas pagal savo našumą, tačiau jis puikiai tinka gerai praleisti laiką
Amerikos portalo "Cycle World" žurnalistas Džastinas Deivsas (Justin Daves) aukštai įvertino rusų motociklą "Ural Gear Up Geo".
2021 metų modelio konstrukcijoje, kaip pastebi autorius, klasikinio rusiško prietaiso su šonine priekaba ypatybės yra mažiau akcentuojamos. Vietoj to jis gavo modernizuotą pakabą "Nitron", papildomas bagažines, variklio karterio apsaugą, specialią išmetimo sistemą važinėjimui bekele, sportines padangas "Heidenau K 37" ir papildomą kuro baką. Be to, Deivsas atkreipė dėmesį į rankų darbo oranžinės spalvos kamufliažinį nudažymą.
Autorius pabrėžia 41 arklio galių 749 cm3 variklio patikimumą, kuris visada įsijungia, todėl "Ural Gear Up GEO" gerąja prasme atrodo vintažinis. Patogus greitis yra 65 mylios per valandą (apie 105 kilometrai per valandą — Sputnik), rašo Deivsas, ir priduria, kad motociklą galima pagreitinti iki 80 mylių per valandą (apie 130 kilometrų per valandą — Sputnik), bet tada jis sunkiai važiuos. Todėl žurnalistas rekomenduoja likti "lėtojoje juostoje".
Visureigio Strela KBM VPK prototipas forume Armija-2021 - Sputnik Lietuva, 1920, 31.08.2021
"Tobulas dizainas": japonai susižavėjo naujuoju Rusijos visureigiu
Važiavimo motociklu su šonine priekaba fizika skiriasi nuo įprasto ant dviejų ratų. Dėl svorio pasiskirstymo tarp trijų padangų ypatumų, šoninė priekaba staigių posūkių metu gali pakilti virš žemės, įspėja autorius ir rekomenduoja nepamiršti šios savybės vairuojant "Ural". Kartu jis patikslino, kad priekaboje sėdintis keleivis subalansuoja transporto priemonę.
Autorius pažymi, kad penki visiškai reguliuojami amortizatoriai "Nitron" daro važiavimą daug patogesnį, palyginti su standartiniu "Ural Gear Up", o priekabos prijungiama pavara leidžia lengvai įveikti smėlį ir purvą.
"Sniegas ir plikledis, manau, taip pat nebūtų buvę problema, nors mūsų sausa Kalifornijos vasara mums tokios galimybės nesuteikė", — apgailestavo Deivsas.
Jis pažymėjo, kad net jei "Ural" užstrigs bekelėje, galima lengvai ištrūkti naudojant atbulinę pavarą.
Žurnalistas atkreipė dėmesį į modelio patogumą kasdieniame gyvenime. "Ural" yra įrengta didelė bagažinė, be to, krovinį galima įdėti į šoninę priekabą. Keleivio sėdynė yra patogi trumpoms kelionėms, o priekaba — ilgoms. Be to, autorius pabrėžė "Brembo" diskinių stabdžių efektyvumą.
"Praleidau kelias savaites su "Ural" ir supratau, kad kiekviena važinėjimo juo minutė nuostabi. Ne kiekvienas motociklas varo jus iš proto; kai kurie pataiko tiesiai į širdį", — pasakė Deivsas.
Jis padarė išvadą, kad tai nėra pats geriausias motociklas pagal savo našumą, tačiau puikiai tinka gerai praleisti laiką.
Naujienų srautas
0
Pirma naujausiPirma seniausi
loader
LIVE
Заголовок открываемого материала