Simonian Vokietijos RT kanalų uždarymą "YouTube" pavadino žiniasklaidos karu

© Depositphotos / jarretera Канал RT лого
Канал RT лого  - Sputnik Lietuva, 1920, 29.09.2021
RT DE paskelbtas įspėjimas už tai, kad įkėlė turinį, pažeidžiantį neteisingos medicininės informacijos apie COVID-19 politiką. Dėl to buvo sustabdytos jų vaizdo įrašų publikavimo teisės
VILNIUS, rugsėjo 29 — Sputnik. "YouTube" vaizdo įrašų tarnybos sprendimas ištrinti RT DE ir DFP kanalus be galimybės susigrąžinti yra visaverčio žiniasklaidos karo paskelbimas, RIA Novosti sakė Margarita Simonian, žiniasklaidos grupės "Rossija Segodnia" ir RT televizijos kanalo vyriausioji redaktorė.
Vyriausioji redaktorė pranešė apie šių dviejų kanalų blokavimą šiandien.
Канал RT лого - Sputnik Lietuva, 1920, 31.03.2021
Latvijoje uždaroma prieiga prie svetainės "RT" rusų kalba
Kaip RIA Novosti sakė vaizdo įrašų paslaugą valdanti "Google" spaudos tarnyba, uždaryti kanalai pažeidė naudojimo sąlygas. Pabrėžiama, kad "YouTube" turi aiškias bendruomenės gaires, kuriose nurodoma, kas leidžiama šioje platformoje".
"RT DE paskelbtas įspėjimas už tai, kad įkėlė turinį, pažeidžiantį mūsų neteisingos medicininės informacijos apie COVID-19 politiką. Dėl to buvo sustabdytos jų vaizdo įrašų publikavimo teisės. Sustabdymo metu kanalų savininkai bandė apeiti apribojimus naudodami kitą kanalą, todėl abu kanalai buvo uždaryti dėl "YouTube" naudojimo sąlygų pažeidimo", — pridūrė korporacijos atstovai.
Savo ruožtu Simonian pažymėjo, kad, anot "YouTube", "aiškios" taisyklės niekur nėra surašytos".

"Šį kartą kaip "bandymą apeiti apribojimus" jie įvardijo tai, kad mes pakvietėme savo auditoriją į antrąjį kanalą, o pirmasis atliko "bausmę" už išgalvotus bendruomenės normų pažeidimus" — už tai, kad mes paskelbėme eteryje skeptikų koronaviruso valdymo priemonių atžvilgiu interviu. Mes ne pirmą kartą kviečiame savo auditoriją į savo antrąjį kanalą, tačiau būtent šiandien jie nusprendė pašalinti abu kanalus. Tuo tarpu ramiai skelbia savo turinį "antivakseriai", teroristai ir visų rūšių fašistai. Jie ne kartą tiesiogiai sakė, kad mūsų "nepraleis", to nepakako — mes augome, nepaisydami jų "nepriėmimo", dabar jie mus tiesiog pašalino. Vokietija visapusiškai paskelbė žiniasklaidos karą Rusijai", — sakė vyriausioji redaktorė.

"Roskomnadzor" išsiuntė "Google" laišką, reikalaudamas "kuo greičiau pašalinti visus apribojimus RT DE ir "Der Fehlende Part" kanalams".
"Roskomnadzor" pabrėžė, kad "YouTube" administracijos veiksmai laikomi cenzūros aktu. Jie taip pat priminė, kad jei nepaisoma reikalavimo atblokuoti "YouTube" kanalus, jiems gresia bauda iki milijono rublių, o jei mokėti atsisakys — iki trijų milijonų.
Liepos mėnesį paaiškėjo, kad Liuksemburgo žiniasklaidos reguliavimo institucija atsisakė išduoti RT licenciją transliuoti vokiečių kalba, neva dėl techninių kriterijų nesilaikymo. Užsienio reikalų ministerijos atstovė Marija Zacharova pažymėjo, kad sprendimas neturėjo priežasčių.
Главный редактор телеканала RT и МИА Россия сегодня Маргарита Симоньян, архивное фото - Sputnik Lietuva, 1920, 08.07.2020
Simonian sureagavo į penkių RT kanalų draudimą Lietuvoje
Anot jos, "tai laukinis, bet nuspėjamas greito kaimyninės Vokietijos valdžios institucijų spaudimo Liuksemburgo pusėje rezultatas, kurį liudija daugybė Vokietijos pareigūnų pareiškimų".
Pastaraisiais metais situacija su Rusijos žiniasklaida Vakaruose darosi vis sudėtingesnė. 2016 m. lapkritį Europos Parlamentas priėmė rezoliuciją dėl būtinybės kovoti su Sputnik ir RT.
Vladimiras Putinas, komentuodamas šį dokumentą, pasveikino leidinių žurnalistus su produktyviu darbu. Kartu jis pažymėjo, kad situacija byloja apie akivaizdžią demokratinių idėjų degradaciją Vakarų visuomenėje.
Naujienų srautas
0
Pirma naujausiPirma seniausi
loader
LIVE
Заголовок открываемого материала