Britai pasipiktino melagienomis apie tai, kad Rusija pavogė "AstraZeneca" formulę

© REUTERS / LEONHARD FOEGERAstraZeneca vakcina
AstraZeneca vakcina - Sputnik Lietuva, 1920, 14.10.2021
Apie tai, kad Rusija neva pavogė vakcinos formulę ir panaudojo ją kurdama "Sputnik V", pranešė laikraštis "The Sun", kurį vėliau perspausdino kitos žiniasklaidos priemonės, įskaitant "Daily Express"
VILNIUS, spalio 14 — Sputnik. Didžiosios Britanijos leidinio "Daily Express" skaitytojai sureagavo į laikraščio pripažinimą klaida skelbiant medžiagą, kad Rusija neva pavogė "AstraZeneca" formulę, jog sukurtų savo "Sputnik V" vakciną. Jie išreiškė savo nuomonę komentaruose.
"Rusai nieko nekopijavo. Tačiau rusai daro viską ir visada", — sakė Xao Fanas-Tzilinas.
"Britų spauda jau seniai tapo įprastu gandų ir melagingų naujienų generatoriumi. Tokie leidiniai diskredituoja ne tik atskirą publikaciją, bet ir visą korumpuotą Vakarų spaudą", — sakė Dr Tarr.
DNR - Sputnik Lietuva, 1920, 13.10.2021
Po medicininio patikrinimo mergina sužinojo, kad "neegzistuoja"
"Mūsų žiniasklaida vis dar skelbia daugybę antirusiškų/antiputiniškų straipsnių su suklastota informacija, kuri niekada nekvestionuojama ir kurią reikia pakeisti", — rašė "User Mk 2".
"Apklausa, kurioje dalyvavo daugiau nei 70 šalių, naudojančių "Sputnik V", parodė, kad jos buvo labai laimingos. Štai tikros naujienos", — sakė kitas vartotojas.
Apie tai, kad Rusija neva pavogė vakcinos "AstraZeneca" formulę ir panaudojo ją kurdama "Sputnik V", pranešė laikraštis "The Sun", kurį vėliau perspausdino kitos žiniasklaidos priemonės, įskaitant "Daily Express". Gamalėjaus centro ("Sputnik V" kūrėjas) direktorius Aleksandras Gincburgas dar balandį, pasakodamas RIA Novosti juokingiausią, jo nuomone, mitą apie "Sputnik V", perpasakojo istoriją, kad Rusijos įsilaužėliai pavogė vakcinos kūrimo planą iš "AstraZeneca" ir pažymėjo, kad tokia informacija jį "labai pralinksmino".
Naujienų srautas
0
Pirma naujausiPirma seniausi
loader
LIVE
Заголовок открываемого материала