104 kilogramus sveriantis vyras numetė 34 kilogramus ir atskleidė sėkmės paslaptį

Sveika mityba - Sputnik Lietuva, 1920, 13.11.2021
Jis teigia, kad savo kompiuterio darbalaukyje įdiegė modelio su gražia figūra nuotrauką ir kliekvieną kartą, kai pabunda ir tingi sportuoti, jis žiūri į šį vaizdą ir galvoja, kad vieną dieną jis gali tapti tokiu pat išvaizdžiu žmogumi
VILNIUS, lapkričio 13 — Sputnik. 104 kilogramus sveriantis Indijos Punos miesto Maharaštros valstijoje gyventojas per metus atsikratė 34 kilogramų. Jo sėkmės paslaptis atskleidė "The Times of India".
31 metų Vishalas Sachdeva priaugo svorio per dėl COVID-19 pandemijos įvestą karantiną. Jis dirbo namuose, kentėjo dėl fizinio aktyvumo trūkumo, daug valgė ir dėl to priaugo iki 104 kilogramų svorio. Kažkuriuo momentu vyras pažvelgė į save veidrodyje ir suprato, kad būtina keisti gyvenimo būdą.
Jis atsisiuntė mobiliąją kūno rengybos programėlę, bet vėliau suprato, kad dieta daugiausiai prisideda prie svorio metimo. Jis pradėjo tyrinėti informaciją apie kūno rengybą ir mitybą ir galiausiai įgijo konsultanto sertifikatą šioje srityje.
Dabar pusryčiams suvalgo du kiaušinius, du baltymus ir dvi riekeles duonos. Pietums — 40 gramų sriubos-tyrės iš ankštinių daržovių, ryžių ir sojomis, taip pat 150 gramų varškės ir 250 gramų salotų. Indiška vakarienė susideda iš 100 gramų ant grotelių kepto sūrio su 200 gramų daržovių ir 35 gramų baltyminio kokteilio vandenyje. Prieš treniruotę jis išgeria 200 mililitrų juodos kavos ir suvalgo 100 gramų bananų. Po treniruotės — 35 gramai baltymų kokteilio vandenyje, du kiaušiniai, du baltymai ir dvi duonos riekelės.
riešutai - Sputnik Lietuva, 1920, 08.11.2021
Gydytoja įvardijo svarbiausią elementą imunitetui
Jis labai retai leidžia sau greitą maistą. Pavyzdžiui, kartais jis valgo naminius pyragus su ledais ar indiškus naminius saldumynus. Sachdeva teikia pirmenybę naminiam maistui, nes jis leidžia kontroliuoti, iš ko jis gaminamas ir kiek kalorijų jame yra.
Vyras atlieka jėgos treniruotes, kuriose kasdien daugiausia dėmesio skiria dviejų tipų raumenims. Jo treniruotė trunka pusantros valandos, po kurios Sachdeva 15 minučių skiria kardio treniruotėms.
"Manau, kad svarbiausia lieknėjimo paslaptis yra dieta. Jei suvartosite daugiau maisto, nei reikia jūsų kūnui, priaugsite svorio, kad ir kaip sveikai valgytumėte. Pirmas mažas žingsnis, kurį žengiau, buvo persivalgymo, sunkaus, riebaus maisto ir pusgaminio atsisakymas", — sakė jis. Be to, vyras atsisakė saldžių gėrimų ir alkoholio. Jis pataria kasdien nueiti per dieną po dešimt tūkstančių žingsnių arba reguliariai sportuoti.
Jis sakė, kad svarbu pakankamai išsimiegoti. Jis miega aštuonias valandas per parą. "Pokyčiai neįvyksta per dieną, kaip ir mes nepriaugame svorio per dieną. Lėtai ir palaipsniui pasirodys rezultatai, kuriuos galima išsaugoti ilgą laiką. Svarbiausia — nuoseklumas", — pabrėžė vyras.
Kad jį motyvuotų, jis savo kompiuterio darbalaukyje įdiegė modelio su gražia figūra nuotrauką. Kiekvieną kartą, kai pabunda ir tingi mokytis, jis žiūri į šį vaizdą ir galvoja, kad vieną dieną jis gali tapti tokiu pat.
Naujienų srautas
0
Pirma naujausiPirma seniausi
loader
LIVE
Заголовок открываемого материала