Skirtas papildomas finansavimas Klaipėdos jūrų uostui pagilinti

Klaipėdos jūrų uostas - Sputnik Lietuva, 1920, 16.11.2021
Laivybos kanalo pagilinimas padidins uosto pajėgumus ir pagerins laivybos saugumo sąlygas, skirtas didiesiems laivams, be to, padidins transporto grandinės efektyvumą
VILNIUS, lapkričio 16 — Sputnik. Siekdama padidinti Klaipėdos jūrų uosto pralaidumą ir laivybos saugumą, Susisiekimo ministerija numato uosto išoriniam ir vidiniam laivybos kanalui gilinti papildomai skirti 10 mln. eurų Europos Sąjungos (ES) fondų investicijų, praneša ministerijos spaudos tarnyba.
Anot ministerijos pranešimo, įgyvendinus projektą, Klaipėdos jūrų uosto išorinis laivybos kanalas bus pagilintas iki 16 m (dabar — 15,5 m), vidinis laivybos kanalas — iki 15,5 m.
"Esamų geopolitinių iššūkių fone ypač svarbu toliau stiprinti Klaipėdos jūrų uosto konkurencingumą ir tęsti uosto plėtrą. Mūsų pagrindiniai prioritetai uoste: uosto kanalo gilinimas, pietinės jo dalies naujos teritorijos plėtojimas, išmanaus ir aplinkai draugiško jūrų uosto išvystymas. Uosto kanalo gilinimo projektu žvelgiame į ateitį ir, siekdami didinti uosto konkurencingumą, turime būti pasiruošę priimti didžiausio tonažo laivus Klaipėdoje", — pasakė susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Клайпедский порт  - Sputnik Lietuva, 1920, 26.10.2021
Kaimynams dar blogiau: Lietuva gyrėsi Klaipėdos uosto "pasiekimais"
Pažymima, jog didžioji uosto kanalo dalis netrukus bus pagilinta iki 15 metrų. Po to prasidės gilinimas iki 15,5 m.
Ministerija pažymi, jog laivybos kanalo pagilinimo iki 15,5–16 m darbai yra būtini didinant Klaipėdos uosto pajėgumus ir gerinant laivybos saugumo sąlygas, skirtas didiesiems laivams, taip pat didinant transporto grandinės efektyvumą. Pagilinus laivybos kanalą, į uostą atvykstantys laivai galės būti pilniau pakrauti, dėl to trumpės krovinių gabenimo laikas, mažės oro tarša.
Pasak ministro, besikeičiančios pasaulinės tendencijos lemia, kad laivybos verslo efektyvumą siekiama užtikrinti statant ir eksploatuojant vis didesnius laivus. Dabar, esant nepalankioms oro sąlygoms, didesniam bangavimui, siekiant užtikrinti saugumą, norintiems įplaukti į uostą laivams, ypač didiesiems, taikomi apribojimai. Siekiama, kad Klaipėdos uostas galėtų priimti pilnai pakrautus didžiausio tonažo laivus.
Bendra šio projekto vertė siekia 46,8 mln. eurų, iš jų apie 28 mln. eurų sudaro ES struktūrinių fondų lėšos, likusi dalis — iš uosto direkcijos lėšų. Laivybos kanalo gilinimo darbus planuojama baigti 2023 metų pavasarį.
Klaipėdos uostas - Sputnik Lietuva, 1920, 20.10.2021
Klaipėdos uosto krova toliau mažėja
Naujienų srautas
0
Pirma naujausiPirma seniausi
loader
LIVE
Заголовок открываемого материала