Kaip numesti svorio iki Naujųjų metų

Obuoliai - Sputnik Lietuva, 1920, 10.12.2021
Numesti svorio iki Naujųjų metų šventės padės sūrių patiekalų ir saldumynų vengimas
VILNIUS, gruodžio 10 — Sputnik. Numesti svorio per likusį laiką iki Naujųjų metų sunku, bet įmanoma. Kaip tai padaryti nepakenkiant sveikatai, interviu radijui "Sputnik" sakė medicinos mokslų kandidatė, mitybos specialistė Jelena Solomatina.
Pasiruošimą Naujiesiems gali nustelbti atradimas, kad suknelė, kuria norėtųsi pasipuošti per šventę, figūrai nebetinka. Neretai būtent dėl ​​šios aplinkybės gruodį moterys lieknėja, o visai ne dėl noro pradėti naują gyvenimą ar kardinaliai pakeisti išvaizdą, sako Solomatina. Labai mažinti kūno svorio nebūtina.
"Dažnai nutinka taip, kad nereikia daug numesti, o tiesiog reikia tilpti į pernykštę suknelę ar kostiumą", — sakė mitybos specialistė.
Greitas tų papildomų kilogramų atsikratymas gali pakenkti jūsų sveikatai, todėl neturėtumėte kelti sau tokio tikslo, tęsė ji. Geriau sutelkti dėmesį į lengvai pasiekiamus rezultatus.
Matavimo juosta ant svarstyklių - Sputnik Lietuva, 1920, 07.12.2021
Dietologas įvardijo tris taisykles, kaip numesti svorio iki Naujųjų metų
"Iki Naujųjų liko nedaug laiko, todėl daug svorio numesti nepavyks, to daryti ir neverta, nes greitai numesti svorio yra žalinga. Tačiau numesti tam tikrą kilogramų kiekį galima. Natūralu, kad kuo daugiau svorio, tuo greičiau pavyks jį numesti, o kuo mažiau svorio, tuo sunkiau atsikratyti papildomų kilogramų", — patikslino Solomatina.
Anot jos, figūros korekcija bus greitesnė, jei visiškai atsisakysite saldaus ir sūraus maisto.

"Reikia atsisakyti visko, kas saldu ir sūru. Tai būtina, nes kaupiame riebalus, valgydami saldumynus (perteklinis angliavandenių kiekis organizme virsta riebalais — Sputnik), o sūrus maistas sulaiko drėgmę organizme, trikdo medžiagų apykaitos procesus ir provokuoja vandens sulaikymą. Duona ir bandelės iš baltų miltų, įvairūs sausainiai taip pat yra cukrus, jų taip pat negalima valgyti", — pridūrė mitybos specialistė.

Be to, į meniu reikia įtraukti kuo daugiau daržovių, tęsė ji.
"Reikia valgyti daugiau skaidulų. Prie kiekvieno valgio turi būti daržovių. Jos neleis pasisavinti riebalų pertekliaus ir pagerins žarnyno mikroflorą. Tai labai svarbu, nes skrandyje turime nemažai bakterijų, kurios viską apdoroja taip, kad riebalų pasisavinimas tampa daug didesnis nei normalios skrandžio mikrofloros žmonių. Todėl suvartojęs tiek pat maisto vienas žmogus priauga svorio, o kitas — ne", — sakė Jelena Solomatina.
Užkandžiai su ikrais - Sputnik Lietuva, 1920, 07.12.2021
Ką vertėtų Naujųjų metų stalui nusipirkti iš anksto
Naujienų srautas
0
Pirma naujausiPirma seniausi
loader
LIVE
Заголовок открываемого материала