19:24 2019 Rugpjūčio 20
Tiesioginis eteris
  • USD1.1076
  • RUB73.8360
    Lietuvos geležinkelių traukinys, archyvinė nuotrauka

    Ekspertas paaiškino ekonominę traukinio iš Kijevo į Baltijos šalis idėjos nesėkmę

    © Photo: Facebook / „Lietuvos geležinkeliai“
    Baltijoje
    Gauti trumpą nuorodą
    4110

    Ukraina negali egzistuoti be Rusijos, o Baltijos šalis su Kijevu sieja tik "profesionali rusofobija", kurią valdo elitas, mano ekspertas Aleksandras Nosovičius

    VILNIUS, liepos 15 — Sputnik. "Ukrainos geležinkeliai" pateikė ataskaitą apie savo reisų pelningumą. Pelningiausias traukinys buvo "Kijevas — Maskva", rašo ekspertas Aleksandras Nosovičius "RuBaltic.ru" portalo straipsnyje.

    Per pastaruosius šešis mėnesius šis maršrutas atnešė Ukrainos kompanijai daugiau nei 4 milijonus eurų (117,7 mln. grivinų).

    Kaip pabrėžia Nosovičius, pateiktas reitingas rodo, kad visos pelningiausios geležinkelio kryptys Ukrainoje veda į Maskvą.

    Tuo tarpu "keturių sostinių" traukinys, paleistas praėjusiais metais tarp Ukrainos ir Baltijos šalių, buvo viena iš nepelningiausių Ukrainos geležinkelių krypčių.

    Nosovičius sako, kad šio maršruto perspektyvos buvo neakivaizdžios net prieš jo paleidimą, bet jis vis tiek buvo paleistas "dėl ideologinių priežasčių".

    "Geležinkelio ašyje reikėjo pabrėžti geopolitinę ašį, kurią sukūrė Ukraina ir Baltijos šalys — vieni iš lojaliausių sąjungininkų, kovojantys su neva agresyvia Rytų kaimyne", — rašoma straipsnyje.

    Praėjusiais metais "Ukrainos geležinkelių" kompanija pripažino, kad geležinkelio projektas su Baltijos šalimis yra nesėkmingas. Tačiau bendrovė tikėjosi, kad padėtis pasikeis, jei Talinas bus įtrauktas į maršrutą.

    "Talinas, lengva atspėti, nepakeitė situacijos. <...> Traukiniai, kursuojantys į Maskvą, būna pripildyti žmonių ir neša didžiausią pelną, o traukinys iš Ukrainos į Baltijos šalis yra nepelningas ir reisuoja beveik tuščias", — pažymi Nosovičius.

    Pasak straipsnio autoriaus, Ukraina be Rusijos neegzistuoja "nei ekonomiškai, nei kultūriškai", o Baltijos šalis su Kijevu sieja tik "profesionali rusofobija, kurią valdo elitas ir jo šeimininkai esantys už vandenyno".

    "Didžioji draugystė" tarp Baltijos valstybių ir Ukrainos yra pagrįsta vien tik amerikietiška "Rusijos sutramdymo" strategija. Ši strategija vienija šias šalis į "sanitarinį rusofobinių valstybių kordoną"", - sakoma straipsnyje.

    Pasak autoriaus, nutraukti Kijevo ir Maskvos ryšį, bent jau geležinkelių komunikacijos srityje Baltijoms šalims nepavyko.

    "Keturių sostinių" traukinys

    "Keturių sostinių" traukinys buvo paleistas praėjusių metų rugsėjo 28 dieną. Per tą laiką abiem kryptimis buvo pervežta daugiau nei 4,3 tūkst. keleivių. Dauguma žmonių šiuo maršrutu keliauja į Latviją (45 proc.) ir Lietuvą (38 proc.), mažiau — į Baltarusiją (17 proc.).

    Anksčiau žiniasklaidoje pasirodė informacija apie "keturių sostinių" traukinio maršruto išplėtimą iki Talino.

    Praėjusių metų lapkritį maršrutas buvo pripažintas nepelningu, tačiau Ukrainos valstybinė geležinkelių kompanija "Ukrzaliznycia" laikė naują maršrutą sėkmingu.

    Dar šia tema

    Vasara kviečia prie jūros: šiandien startuoja geležinkelių pajūrio maršrutai
    Geležinkelių pertvarka: įsteigta nauja įmonė "Lietuvos geležinkelių infrastruktūra"
    Estija ruošiasi elektrifikuoti savo geležinkelių transportą
    Tegai:
    traukiniai, Baltijos šalys, Ukraina

    Svarbiausios temos