10:32 2021 Kovo 07
Tiesioginis eteris
  • USD1.1938
  • RUB88.8807
    Baltijoje
    Gauti trumpą nuorodą

    Pranešama, kad buvo išsiųsti prašymai suteikti teisę retransliuoti šiuos kanalus kanalų platintojui Latvijoje "TEM LV LLC", tačiau nebuvo gautas teisiškai pagrįstas paaiškinimas

    VILNIUS, vasario 1 — Sputnik. Didžiausias Latvijos kabelinės televizijos operatorius "Tet" nustos retransliuoti didžiausius Rusijos televizijos kanalus — PBK (Rusijos Federacijos pirmojo kanalo programų transliacija Baltijos šalyse), "NTV Mir", "Ren TV Baltic", "Kinokomedia" ir "Kinomix", sakoma "Tet" pranešime spaudai, praneša RIA Novsoti.

    "Dėl neaiškumų dėl teisės atstovauti kanalams ir susirūpinimo dėl sankcijų režimo laikymosi telekomunikacijų bendrovė "Tet" nustos retransliuoti TV kanalus PBK, "NTV Mir", "Ren TV Baltic", "Kinokomedia" ir "Kinomics", pakeisdama juos kitais, lygiaverčiais kanalais", — nurodoma operatoriaus pranešime.

    "Tet" išsiuntė prašymus suteikti teisę retransliuoti šiuos kanalus kanalų platintojui Latvijoje "TEM LV LLC", tačiau negalėjo gauti teisiškai pagrįsto paaiškinimo.

    Nuo vasario 1 dienos "Tet" nustos retransliuoti šiuos TV kanalus Latvijoje. Vietoj to žiūrovui bus pasiūlyti televizijos kanalai LTV7, 1 + 2, 3+, Mir, TVCi, Dozhd, UATV, Zdorovye TV, Eureka HD, Piatnica, Current Time, TV21. Be to, įmonė ieško naujų kanalų, kuriuos būtų galima pasiūlyti klientams, o ne tiems, kurie neįtraukti į paketą.

    Anksčiau Rygos apygardos teismo prokuroras Aldis Lsmanis apkaltino Olegą Solodovą ir jo kolegą Margusą Merimą bendrovės "Baltijas mediju alianse", į kurią įeina ir "TEM LV LLC", bendrasavininkiu dėl tarptautinio sankcijų režimo pažeidimo.

    "Tet" — didžiausias kabelinės televizijos operatorius Latvijoje, 51 % bendrovės akcijų priklauso Latvijos valstybei.

    Baltijos šalių valdžia ne kartą trukdė Rusijos žiniasklaidos darbui. Rusijos Federacijos užsienio reikalų ministerija paskelbė aiškius suderintos šių valstybių linijos ženklus. Baltijos šalių žiniasklaidos priekabiavimo atvejai, pažymėjo Rusijos ministerija, "aiškiai parodo, kokie demagogiški pareiškimai apie Vilniaus, Rygos ir Talino laikymąsi demokratijos ir žodžio laisvės principų yra verti praktikoje".

    Gruodžio mėnesį rusakalbiams latvių žurnalistams, įskaitant tuos, kurie dirbo portaluose "Baltnews" ir Sputnik Latvija, buvo pateiktas kaltinimas pagal straipsnį dėl ES sankcijų režimo pažeidimo, jų buvo ieškoma ir buvo priimtas pripažinimas neišvykti. Kaltinimai pareikšti pagal Latvijos baudžiamojo įstatymo 84 straipsnį — "ES sankcijų režimo pažeidimas" — bausmė nuo piniginės baudos iki įkalinimo.

    Sputnik Latvija ir "Baltnews" yra susijusios su žiniasklaidos grupe MIA "Rossija segodnia". Tuo pat metu Latvijos žurnalistai, rašantys šioms žiniasklaidos priemonėms, nėra jų darbuotojai, o veikia tik kaip laisvai samdomi autoriai ir korespondentai.

    Rusijos užsienio reikalų ministerija Latvijos valdžios veiksmus prieš rusakalbius žurnalistus pavadino baudžiamąja akcija ir akivaizdžiu demokratinės visuomenės pagrindų — žiniasklaidos ir saviraiškos laisvės — pažeidimo pavyzdžiu. Rusijos Federacijos valdžios institucijos pažymėjo, kad sankcijos yra asmeninio pobūdžio, asmeniškai susijusios su generaliniu direktoriumi MIA "Rossija segodnia" Dmitrijumi Kiseliovu ir negali būti taikomos visiems, kurie bendradarbiauja su žiniasklaidos kontroliuojančiąja bendrove. MIA "Rossija segodnia" ir RT vyriausioji redaktorė Margarita Simonian išreiškė viltį, kad Rusija atsakys į baudžiamąsias bylas prieš rusakalbius žurnalistus.

    Rusijos žiniasklaidos priespaudos atvejai Baltijos šalyse
    © Sputnik
    Rusijos žiniasklaidos priespaudos atvejai Baltijos šalyse
    Tegai:
    kanalas, Rusija, Latvija

    Svarbiausios temos