18:03 2018 Lapkričio 21
Tiesioginis eteris
  • USD1.1409
  • RUB75.0963
    Vilniaus reklama, archyvinė nuotrauka

    Užsienyje prasidės reklaminė kampanija "Vilnius is the G spot of Europe"

    © Photo: facebook / Mantas Bertulis
    Kultūra
    Gauti trumpą nuorodą
    171 0 0

    Kampanija siekiama sudominti galimybe aplankyti Vilnių, ji orientuota į taip vadinamą Tūkstantmečio kartą, 18-35 metų jaunuolius

    VILNIUS, rugpjūčio 3 — Sputnik. Nuo rugpjūčio 9 dienos Londone ir Berlyne startuoja reklama internete: "Vilnius is the G spot of Europe. Nobody knows where it is, but when you find it, it’s amazing", praneša sostinės savivaldybė.

    Vilniaus reklaminės kampanijos metu reklaminės juostos ir vaizdo įrašai internete ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį. Jame, siekiant išlaikyti lankytojų dėmesį ir paskatinti juos pažinti Vilnių, bus kviečiama žaisti specialų žaidimą. Tik keletas klausimų, ir dar iki galo nesusivokusiam lankytojui pasiūlomas asmeniškai jam pritaikytas Vilniaus lankytinų vietų žemėlapis. Kitaip nei naudodamiesi tradiciniais turistiniais miesto žemėlapiais, čia vartotojai ras ir parkus, ir dizainerių parduotuves, ir restoranus, ir aktyvias pramogas.

    Kampanija siekiama sudominti galimybe aplankyti Vilnių, ji orientuota į taip vadinamą Tūkstantmečio kartą (anglų k. millenials), 18-35 metų jaunuolius.

    Reklamos kampanijos idėją sukūrė šioje srityje dirbantys jauni kūrėjai – Jurgis Ramanauskas ir Skaistė Kaurynaitė, prie jų prisidėjo Ugnius Mikšta.

    "Pagrindinė kampanijos įžvalga yra ta, kad mažai kas žino, kur Vilnius iš tikrųjų yra, bet kai atvažiuoja, visi būna labai patenkinti ir pamilsta Vilnių. Ši įžvalga kilo iš pokalbių su užsieniečiais. Kai formuluoji mintį, kad yra vieta, kurios niekas nežino, bet kai ją atranda, visi būna labai patenkinti, tai g-taškas pasisiūlo lyg savaime", – pasakoja Ramanauskas.

    Vilnius šiemet sulaukia nemažai užsienio žiniasklaidos dėmesio. Lietuvos sostinę rekomendavo "The New York Times", svarūs britų portalai "The Guardian", "The Independent", Prancūzijos, Vokietijos ir Suomijos žiniasklaida. Visgi dažniausiai publikacijose ir reportažuose užsienyje Lietuvos sostinė įvardijama kaip dar neatrasta.

    Tai, kad Vilnius neišnaudoja savo potencialo, byloja ir tokių autoritetingų pasaulio kelionių ekspertų kaip "Lonely Planet" vertinimas. Jie Vilnių pavadino neatrastu Europos deimantu bei šiemet Lietuvos sostinę paskelbė viena iš dešimties karščiausių Europos kelionių krypčių. Pasak didžiausio pasaulyje kelionių gidų leidėjo, dar niekada nebuvo geresnio laiko atrasti Vilnių, kurį vadina tiesiog "nusikalstamai neįvertinta" Europos sostine.

    Dar šia tema

    Jūrų muziejaus lankytojai galės nemokamai automobiliu grįžti į Neringą
    Ką sostinėje siūlo nuveikti patys gyventojai ir garsūs miestiečiai
    Dviračiu aplink Žaliuosius ežerus ir po Valakupius
    Tegai:
    reklama, Vilnius

    Svarbiausios temos