21:59 2019 Lapkričio 18
Tiesioginis eteris
  • USD1.1061
  • RUB70.6242
    SGD transportavimo laivas Kairos

    KN nebenuomos didžiausio pasaulyje SGD transportavimo laivo "Kairos"

    © Photo: marinetraffic.com
    Ekonomika
    Gauti trumpą nuorodą
    69 0 0

    Šiuo metu Baltijos ir Šiaurės jūrų regione SGD transportavimo ir bunkeriavimo paslaugas teikia dar 7 laivai

    VILNIUS, balandžio 30 — Sputnik. Naftos ir SGD terminalų operatorė "Klaipėdos nafta" (KN) bei Vokietijos bendrovė "Nauticor" susitarė dėl KN priklausančių 10 proc. akcijų, kurios apibrėžtos "Kairos" frachtavimo sutartyje, pardavimo.

    Didžiausias pasaulyje SGD transportavimo ir bunkeriavimo laivas "Kairos" savo operacijas pradėjo praėjusių metų pabaigoje. Klaipėdos uoste 117 metrų ilgio laivas "Kairos", dviejose talpyklose galintis gabenti iki 7,5 tūkst. kub. m SGD, naudojamas SGD perkrovai iš Klaipėdos SGD terminalo į prie Klaipėdos uosto vartų esančią SGD paskirstymo stotį.

    "Babcock Schulte Energy" (BSE) priklausantį laivą nuomoja ir valdo bendrovė "Blue LNG", kurios 90 proc. akcijų priklauso Vokietijos kompanijai "Nauticor" ir 10 proc. KN dukterinei bendrovei "SGD logistika". Bendros įmonės partneriai nusprendė parduoti KN valdomas "Blue LNG" akcijas Vokietijos bendrovei "Nauticor".

    Įgyvendinus sandorį, "Nauticor" taps vienintele didžiausio pasaulyje SGD transportavimo ir bunkeriavimo laivo "Kairos" valdytoja.

    Akcijų perdavimas įsigalios 2019 metų rugsėjo 30 dieną.

    Mindaugas Jusius, KN generalinis direktorius, teigia, kad kai prieš kelerius metus sudaryta sutartis dėl partnerystės nuomojant laivą "Kairos", rinkoje nebuvo SGD transportavimo paslaugas teikiančių laivų, todėl KN matė prasmę tapti vienais šio laivo valdytojų.

    "Tada mums tai buvo vienintelė galimybė KN įtvirtinti kaip bendrovę, klientams siūlančią visą SGD tiekimo logistikos grandį. Paskutiniais metais regione atsirado naujų SGD transportavimo galimybių. Tai leidžia mums SGD tiekimo grandinę klientams užtikrinti naudojantis regione SGD transportavimą vykdančių laivų paslaugomis", — pažymi Jusius.

    Jis priduria, kad šis sprendimas bendrovei turės teigiamos ekonominės naudos, atsirandant galimybių mažinti SGD transportavimo kaštus.

    KN vadovas skaičiuoja, kad šiuo metu Baltijos ir Šiaurės jūrų regione SGD transportavimo ir bunkeriavimo paslaugas teikia 7 laivai, dar du yra statomi ir veiklą pradėti turėtų iki šių metų vidurio.

    Dar šia tema

    "Klaipėdos nafta" nemokės 6 mln. eurų "Achemos grupei"
    SGD terminalo paslaptis: Rusija gelbėja Lietuvos "energetinę nepriklausomybę"
    Tegai:
    Klaipėdos nafta, SGD

    Svarbiausios temos