02:17 2020 Gegužės 25
Tiesioginis eteris
  • USD1.0904
  • RUB77.9139
    Ekonomika
    Gauti trumpą nuorodą

    Jonavos geležinkelio tiltas priklauso IX B koridoriui, kuris jungia Klaipėdos jūrų uostą su Vilniumi, Rusija, Baltarusija ir Ukraina

    VILNIUS, kovo 8 — Sputnik. "Lietuvos geležinkelių infrastruktūra" rekonstruos Jonavos geležinkelio tiltą, praneša bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" spaudos tarnyba.

    Jonavos geležinkelio tilto rekonstravimo projektavimo ir rangos darbų pirkimo konkursą laimėjo jungtinės veiklos sutartimi susivienijusi grupė "Eurovia" (Čekija), "Eurovia Lietuva" ir AS "LNK Industries" (Latvija). Įmonės išreiškė pasirengimą įgyvendinti projektą už 12,49 mln. eurų (be PVM).

    Projektą sudaro projektavimo darbai, ekspertizės paslaugos, statybos darbai, techninės priežiūros, projekto vykdymo priežiūros paslaugos ir kiti darbai. Projekto užbaigimas planuojamas 2022 m. III ketvirtį.

    Tiltas priklauso IX B koridoriui, kuris jungia pagrindinį Lietuvos krovinių ir logistikos centrą Klaipėdos jūrų uostą su Vilniumi, Rusija, Baltarusija ir Ukraina.

    Tiltas yra ilgiausias (200 m) vienkelis, alternatyvių pravažiavimų Lietuvoje neturintis tiltas IX B koridoriuje, todėl, pasak LG, nuolatinis jo prieinamumas turi itin didelę reikšmę užtikrinant nenutrūkstamą geležinkelių paslaugų teikimą tarptautiniame IX B koridoriuje bei bendrai visoje šalyje.

    Projekto apimtyje bus rekonstruojamas Neries upės žemupio pusėje esantis ir šiuo metu nenaudojamas tiltas, iš esmės pakeičiant susidėvėjusius bei reikalavimų neatitinkančius jo elementus.

    Po atliktų darbų šiuo rekonstruotu tiltu bus nukreiptas geležinkelio eismas, o aukštupyje esantis ir šiuo metu naudojamas tiltas bus užkonservuotas, paliekant galimybę ateityje tiltą naudoti kaip dvikelį, jei ateityje būtų rekonstruojamas Gaižiūnai–Jonava tarpstotis iš vienkelio į dvikelį.

    Šiuo metu naudojamu tiltu leistinas greitis siekia 70 km/h keleiviniams ir 70 km/h prekiniams traukiniams, o įgyvendinus projektą (rekonstravus nenaudojamą tiltą) greičiai padidės atitinkamai iki 120 km/h ir iki 90 km/h.

    Projekto įgyvendinimo finansavimui bus naudojamos "Lietuvos geležinkelių infrastruktūros" lėšos, tačiau, esant galimybei, tikimasi projektą dalinai finansuoti ES lėšomis.

    Taip pat skaitykite: 

    Dar šia tema

    Latvijos geležinkeliai atleis pusantro tūkstančio darbuotojų dėl finansinių problemų
    "Lietuvos geležinkeliai" pervežė rekordinį keleivių skaičių
    "Lietuvos geležinkelių" vadovas išrinktas CER valdymo komiteto nariu
    Tegai:
    magistralė, Lietuvos geležinkeliai

    Svarbiausios temos