01:59 2020 Liepos 07
Tiesioginis eteris
  • USD1.1325
  • RUB81.3769
    Ekonomika
    Gauti trumpą nuorodą

    Užbaigus rekonstrukciją, Centrinis Klaipėdos terminalas galės priimti mega ro-ro keltus, kurie Klaipėdoje turėtų būti kitais metais

    VILNIUS, birželio 30 — Sputnik. Užbaigta Klaipėdos jūrų uosto krantinių, kuriomis naudojasi UAB Centrinis Klaipėdos terminalas, rekonstrukcija, praneša Klaipėdos uosto spaudos tarnyba. 

    Įgyvendinant projektą, buvo pailgintos krantinės Nr. 80A ir Nr. 81A, įrengiant papildomą švartavimo aikštelę, kuri tilteliu sujungta su krantine.

    Rekonstrukcijos darbus atliko konkursą laimėjusi UAB "Statmax", veikianti pagal jungtinės veiklos sutartį su  UAB "Tramera". Darbų kaina, įskaitant PVM — 1,694 mln. eurų.

    Rekonstrukcija atvėrė galimybę švartuoti laivus, kurių ilgis siekia 230 m. Iki šiol terminale švartuojami iki 200 m ilgio laivai.

    "Džiaugiamės, kad projektas užbaigtas ir jau būsime pasiruošę priimti mega ro-ro keltus, kurie statomi keltų kompanijos užsakymu ir Klaipėdoje turėtume pamatyti kitais metais. Tokių parametrų keltai jau dirba Viduržemio jūros regione", — teigia Karolis Grigalauskas, UAB Centrinio Klaipėdos terminalo generalinis direktorius.

    Grigalauskas pažymėjo, kad šis infrastruktūros projektas reikšmingai prisideda prie viso Klaipėdos uosto konkurencingumo didinimo, pervežant ro-ro krovinius.

    Dar šia tema

    Klaipėdos jūrų uostas papildys valstybės biudžetą 28 mln eurų
    Aplinkos ministerija: jūrų uoste bus dar daugiau dėmesio skiriama aplinkosaugai
    Krovinių gabenimas jūra Lietuvoje padidėjo trečdaliu
    Pasakos apie Baltarusijos jūrą. Latvija įvertino BelAE taip, kaip nesugebėjo Lietuva
    Tegai:
    Klaipėdos uostas, Klaipėda

    Svarbiausios temos