16:25 2020 Lapkričio 28
Tiesioginis eteris
  • USD1.1922
  • RUB90.9894
    Ekonomika
    Gauti trumpą nuorodą

    Lietuvos vadovybė tikisi, kad Kinijos sąskaita sugebės padidinti savo uostų pralaidumą ir, galbūt, net juos rekonstruoti, mano ekspertas Aleksejus Maslovas

    VILNIUS, lapkričio 18 — Sputnik. Pastaruoju metu Kinija ženkliai plečia pervežimus jūra, įskaitant ir Lietuvos uostus, interviu Sputnik Lietuva pasakė Rusijos mokslų akademijos Tolimųjų Rytų instituto laikinai einantis direktoriaus pareigas Aleksejus Maslovas.

    Tuo pačiu metu, kaip rodo praktika, labai dažnai kitų šalių uostai iš dalies patenka į Pekino kontrolę, pažymėjo ekspertas.

    "Iš esmės taip, iš tiesų, Vilnius visada palaikė tokias protesto nuotaikas ir elgėsi daugeliu atvejų iš Taivanio ar Honkongo pozicijų. Tačiau tuo pačiu metu reikėtų suprasti, kad Lietuvos vadovybė labai nepragmatiškai žiūri į situaciją ir mano, kad, žinoma, uostų pralaidumo didinimas ir, galbūt, net Lietuvos uostų rekonstrukcija Kinijos sąskaita — tai yra vienas iš būdų kaip stiprinti Lietuvos ekonominę galią. Beje, tai vienas iš nedaugelio variantų pastebimam pridėtinio produkto augimui", — pasakė ekspertas.

    Anksčiau buvo pranešta, jog spalį Lietuvos krovinių kompanija "LTG Cargo" pervežė daugiau nei penkis milijonus tonų krovinių.

    "Lietuvos geležinkelių" duomenimis, per pandemiją Kinijos prekių srautas į Lietuvą gerokai padidėjo. Sausio – spalio mėnesiais jų apimtis siekė 34,4 tūkst. TEU, tai yra keturis kartus daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.

    Dar šia tema

    Ekonomistas: "Rail Baltica" niekada neveiks kaip įprastas geležinkelis
    LG: Baltarusijos sienos uždarymas nepaveikė geležinkelių transporto
    Ekspertas: Lietuva neturi šantažuoti Rusijos ir Baltarusijos pervežimų srityje
    Tegai:
    krovinių vežimas, Lietuva, Kinija

    Svarbiausios temos