15:34 2019 Rugsėjo 15
Tiesioginis eteris
  • USD1.1096
  • RUB71.2243
    Margrita Simonia, archyvinė nuotrauka

    Simonian išjuokė "CNN" dėl straipsnio apie Asandžą ir "RT"

    © AP Photo / Alexander Zemlianichenko
    Rusijoje
    Gauti trumpą nuorodą
    16 0 0

    Anksčiau kanalas parengė medžiagą, kurioje teigiama, kad 2016 metų vasarą Asandžas keletą kartų susitiko su "pasaulinio lygio programišiais", o vėliau ir su Rusijos kanalo vadovybe

    VILNIUS, liepos 16 — Sputnik. MIA "Rossija segodnia" ir TV kanalo "RT" vyriausioji redaktorė Margarita Simonian "Telegram" pakomentavo "CNN" tyrimą dėl "įtartinų svečių", kurie aplankė "WikiLeaks" įkūrėją Džulianą Asandžą Ekvadoro ambasadoje Londone.

    Anksčiau kanalas paruošė medžiagą, kurioje teigiama, kad 2016 metų vasarą (iki tol programišiai, apkaltinti bendradarbiavimu su Rusijos Vyriausybe, įsilaužė į JAV Demokratų partijos nacionalinio komiteto informacinę sistemą) Asandžas keletą kartų susitiko su "pasaulinio lygio įsilaužėliais", o vėliau ir su Rusijos kanalo vadovybe, taip pat Londono "RT" biuro vadovu Nikolajumi Bogačkinu. Pasak JAV žvalgybos, žurnalistas atnešė į Ekvadoro ambasadą atmintuką.

    "Brangioji CŽV! Aš jums pasakusiu daugiau. Ne tik mano pavaduotojas apsilankė ambasadoje pas Asandžą. Aš taip pat nuėjau. Ir paskelbiau nuotraukas "Twitter". Atsiųsti nuorodą? Ir ko tik mes jam neatnešdavome. Kasečių, diskelių, atmintukų, popierėlių, techninių priemonių, saldainių ir kitokių vaišių", — parašė Simonian.

    Ji priminė, kad "Wikileaks" įkūrėjas turėjo savo programą "RT", todėl logiška, kad jis naudojo įvairią techniką, tarp jų ir USB įrenginius.

    "Ir mes taip pat pasiimdavome iš Asandžo daug ko. Pavyzdžiui, knygų su autografu. Pasidėjau ant staliuko prie lovos. Pateikti pirštų atspaudus? Aš juos turiu. O už ką jis man dėkoja, jau kaip nors patys susivokite. Ar Amerikos mokesčių mokėtojai veltui jums moka atlyginimus? Beje, ir mūsų darbuotojai", — sakė Simonian.

    Asandžo byla

    Asandžas išgarsėjo dėl savo leidinių, demaskuojančių JAV veiksmus Afganistane ir Irake, civilių žudymą. Be to, jis paviešino medžiagą apie kalinimo sąlygas Amerikos kalėjime Gvantaname.

    2010 metais jis buvo apkaltintas seksualiniu priekabiavimu ir prievartavimu Švedijoje. Asandžas ne kartą pareiškė, kad moterys tokiu šmeižtu jam keršijo ir darė tai, spaudžiamos teisėsaugos.

    Nuo 2012 metų "WikiLeaks" įkūrėjas slapstėsi Ekvadoro ambasadoje Londone. Balandžio mėnesį jis buvo sulaikytas pagal 2012 metais išduotą orderį dėl jo neatvykimo į teismą, taip pat Švedijos ir Jungtinių Valstijų valdžios institucijų prašymu.

    Gegužės 1 dieną jam buvo paskirta 11,5 mėnesio kalėjimo už užstatų sąlygų pažeidimą.

    Vėliau paaiškėjo, kad JAV valdžios institucijos pateikė Asandžui naujus kaltinimus dėl šnipinėjimo. Dabar jam gresia iki 175 metų kalėjimo. Ekstradicijos klausimas bus nagrinėjamas 2020 metų vasarį.

    Dar šia tema

    Londono teismas nuteisė Asandžą 50 savaičių kalėti
    Švedijos teismas atsisakė suimti Asandžą
    Tegai:
    Margarita Simonian, RT, Džulianas Asandžas

    Svarbiausios temos