09:56 2020 Rugpjūčio 11
Tiesioginis eteris
  • USD1.1763
  • RUB86.6154
    Rusijoje
    Gauti trumpą nuorodą
    Vakarų kampanija prieš Sputnik ir RT (109)

    Antradienį Latvijos nacionalinė elektroninės žiniasklaidos taryba uždraudė transliuoti šalies teritorijoje septynis RT kanalus

    VILNIUS, birželio 30 — Sputnik. Latvijos nacionalinės elektroninės žiniasklaidos tarybos sprendimas uždrausti septynių RT kanalų transliavimą motyvuojant, kad jie neva priklauso Dmitrijui Kiseliovui, MIA "Rossija Segodnia" generaliniam direktoriui, yra juokingas ir parodo tik Latvijos valdžios nežinojimą, nes Kiseliovas neturi nieko bendra su RT, sakė jis RIA Novosti.

    Latvijos reguliuotojas, antradienį uždraudęs transliuoti RT, RT HD, RT Arabic, RT Spanish, RT Documentary HD, RT Documentary ir RT TV kanalus, teigė, kad jie priklauso Kiseliovui, kuriam taikomos ES sankcijos.

    "Gauti įrodymai yra labai rimti. Mes paraginsime visų ES valstybių reguliuotojus sekti mūsų pavyzdžiu ir uždrausti RT jų teritorijoje. Latvijoje ar ES tokioms programoms nėra vietos", — Latvijos reguliatoriaus sprendimą paaiškino tarybos pirmininkas Ivaras Abolinšas.

    Taryba savo sprendimą pagrindė tuo, kad televizijos kanalai neva priklauso Dmitrijui Kiseliovui, kuriam taikomos ES sankcijos.

    "Šis sprendimas parodo rusofobijos apakintos Latvijos valdžios institucijų kvailumo ir neišmanymo lygį. Mes nuoširdžiai juokėmės iš šio pranešimo, Latvijos valdžia tiesiog atsidūrė aklavietėje. Tačiau rimtai, jų nurodyta draudimo priežastis neturi teisinio pagrindo, todėl Latvija turėtų nedelsdama atnaujinti RT transliavimą, ir atsiprašau savo kolegų", — sakė Kiseliovas.

    Kiseliovas yra MIA "Rossija segodnia" generalinis direktorius, o vyriausioji RT redaktorė yra Margarita Simonian, kuriai netaikomos jokios ES sankcijos. Šios įmonės yra du atskiri juridiniai asmenys, ši informacija jau seniai žinoma ir viešai prieinama.

    Baltijos valdžia ne kartą bandė sutrukdyti Rusijos žiniasklaidos darbą. Rusijos užsienio reikalų ministerija paskelbė aiškius koordinuotų šių valstybių linijos požymius. Priekabiavimo prie Rusijos žiniasklaidos Baltijos šalyse atvejai "aiškiai parodo, ko iš tikrųjų verti demagoginiai teiginiai apie Vilniaus, Rygos ir Talino atsidavimą demokratijos ir žodžio laisvės principams".

    Rusijos žiniasklaidos priespaudos atvejai Baltijos šalyse
    © Sputnik /
    Rusijos žiniasklaidos priespaudos atvejai Baltijos šalyse
    Temos:
    Vakarų kampanija prieš Sputnik ir RT (109)
    Tegai:
    Rusijos žiniasklaida, Dmitrijus Kisiliovas, RT, Latvija

    Svarbiausios temos