07:27 2020 Rugpjūčio 12
Tiesioginis eteris
  • USD1.1783
  • RUB85.6858
    Rusijoje
    Gauti trumpą nuorodą
    Vakarų kampanija prieš Sputnik ir RT (109)

    Ketvirtadienį Lietuvoje įsigalios draudimas transliuoti RT, RT HD, RT en Español (ispanų kalba), RT Documentary HD ir RT Documentary TV kanalus

    VILNIUS, liepos 8 — Sputnik. RT ir MIA "Rossija segodnia" vyriausioji redaktorė Margarita Simonian ironiškai pakomentavo draudimą transliuoti penkis RT kanalus Lietuvoje.

    "Dmitrijus Kiseliovas neturi nieko bendra su "Russia Today". Dmitrijus Kiseliovas vadovauja naujienų agentūrai "Rossija segodnia". Net jei "Google" vertėjas jums pasakys, kad "Rossija segodnia" verčiama kaip "Russia Today", — ji parašė savo Telegram kanale.

    Ketvirtadienį Lietuvoje įsigalios draudimas transliuoti RT, RT HD, RT en Español (ispanų kalba), RT Documentary HD ir RT Documentary TV kanalus. Praėjusią savaitę Latvijos valdžia priėmė panašų sprendimą, o Estija taip pat svarsto galimybę sekti šiuo pavyzdžiu.

    Ryga šį žingsnį argumentavo tuo, kad RT tariamai priklauso MIA "Rossija segodnia" generaliniam direktoriui Dmitrijui Kiseliovui, kuriam taikomos ES sankcijos.

    Iš tikrųjų Kiseliovas yra MIA "Rossija segodnia" generalinis direktorius, o RT vadovauja Margarita Simonian, kuriai netaikomos jokios ES sankcijos. Šios įmonės yra du atskiri juridiniai asmenys, ši informacija jau seniai žinoma ir viešai prieinama.

    Kiseliovas anksčiau pažymėjo, kad tokia Latvijos valdžios pozicija liudija jos "kvailumą ir neišmanymą". Jis sakė nuoširdžiai pasijuokęs iš Rygos sprendimo, be to, jo teigimu, šis draudimas neturi teisinio pagrindo. Simonian savo ruožtu taip pat priminė, kad vietos valdžia jau seniai užblokavo "Sputnik" — ir tai netrukdo jam būti veiksmingu šaltiniu.

    Baltijos šalių valdžia ne kartą kliudė Rusijos žiniasklaidos darbui. Rusijos užsienio reikalų ministerija paskelbė aiškius koordinuotų šių valstybių linijos požymius.

    Kaip pažymėta Užsienio reikalų ministerijoje, žiniasklaidos priespaudos atvejai Baltijos šalyse "aiškiai parodo, ko verti demagoginiai teiginiai apie Vilniaus, Rygos ir Talino įsipareigojimą laikytis demokratijos ir žodžio laisvės principų".

    Rusijos žiniasklaidos priespaudos atvejai Baltijos šalyse
    © Sputnik /
    Rusijos žiniasklaidos priespaudos atvejai Baltijos šalyse
    Temos:
    Vakarų kampanija prieš Sputnik ir RT (109)

    Dar šia tema

    Lietuvos URM rekomenduoja Radijo ir televizijos komisijai drausti RT programas
    Polittechnologas: Baltijos šalys bijo, kad RT privers lietuvius ir latvius susimąstyti
    Estija svarsto galimybę uždrausti RT kanalų transliavimą
    Tegai:
    Rusijos žiniasklaida, RT, Lietuva, Margarita Simonian

    Svarbiausios temos