18:09 2020 Rugpjūčio 12
Tiesioginis eteris
  • USD1.1783
  • RUB85.6858
    Rusijoje
    Gauti trumpą nuorodą
    Vakarų kampanija prieš Sputnik ir RT (109)

    Organizacija paragino ESBO atstovą žiniasklaidos laisvės klausimais Arlemą Dezirą atsakyti į dar vieną žiniasklaidos cenzūros pavyzdį

    VILNIUS, liepos 9 — Sputnik. Nuolatinė Rusijos Federacijos atstovybė prie ESBO draudimą transliuoti RT Lietuvoje pavadino "raganų medžioklės" tęsiniu. Tai teigiama organizacijos Twitter pranešime.

    Nuolatinė misija paragino ESBO atstovą žiniasklaidos laisvės klausimais Arlemą Dezirą "atsakyti į dar vieną žiniasklaidos cenzūros ir įsipareigojimų žiniasklaidos laisvės srityje pažeidimo pavyzdį".

    RT ir MIA "Rossija segodnia" vyriausioji redaktorė Margarita Simonian taip pat atsakė į draudimą transliuoti RT respublikoje.

    "Gerbiama Lietuvos radijo ir televizijos komisija, kuri uždraudė RT Lietuvoje. Dmitrijus Kiseliovas neturi nieko bendro su "Russia Today". Dmitrijus Kiseliovas vadovauja naujienų agentūrai MIA "Rossija segodnia". Net jei "Google" vertėjas jums pasakys, kad "Rossija segodnia" verčiama kaip "Russia Today", — rašė ji savo "Telegram".

    Margarita Simonian, archyvinė nuotrauka
    © Sputnik / Владимир Трефилов

    Trečiadienį Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) paskelbė sustabdysianti televizijos programų RT, RT HD, RT Español, RT Documentary HD ir RT Documentary programų retransliavimą ar platinimą internetu. LRTK pirmininkas Mantas Martišius teigė, kad transliacija buvo sustabdyta, nes "RT kontroliuoja Dmitrijus Kiseliovas, kuris įtrauktas į asmenų, kuriems taikomos ES sankcijos, sąrašą".

    Anksčiau septynių RT kanalų transliaciją uždraudė Latvijos reguliavimo institucija.

    Iš tikrųjų Dmitrijus Kiseliovas yra MIA "Rossija segodnia" generalinis direktorius, o RT vadovauja Margarita Simonian, kuriai netaikomos jokios ES sankcijos. Šios įmonės yra du atskiri juridiniai asmenys, ši informacija jau seniai žinoma ir viešai prieinama.

    Nuo 2014 metų Europos Sąjunga taiko Kiseliovui sankcijas. Tačiau pati MIA "Rossija segodnia" nėra įtraukta į jokį sankcijų sąrašą.

    Kaip pažymėta Rusijos užsienio reikalų ministerijoje, žiniasklaidos priespaudos atvejai Baltijos šalyse "aiškiai parodo, ko verti demagoginiai teiginiai apie Vilniaus, Rygos ir Talino įsipareigojimą laikytis demokratijos ir žodžio laisvės principų".

    Rusijos žiniasklaidos priespaudos atvejai Baltijos šalyse
    © Sputnik /
    Rusijos žiniasklaidos priespaudos atvejai Baltijos šalyse
    Temos:
    Vakarų kampanija prieš Sputnik ir RT (109)

    Dar šia tema

    Lietuva kovoja su RT. O gal reikėtų su "fake'ų kūrėjais" iš JAV?
    Simonian sureagavo į galimybę Estijoje uždrausti RT
    Čeryševa: Europos pozicija "Sputnik Estija" atžvilgiu yra nusikalstama tyla
    Tegai:
    Rusijos žiniasklaida, ESBO, RT

    Svarbiausios temos