17:17 2020 Lapkričio 28
Tiesioginis eteris
  • USD1.1922
  • RUB90.9894
    Rusijoje
    Gauti trumpą nuorodą

    Nepilotuojamas sunkvežimis pravažiavo ilgiausią — 105 km ilgio — Maskvos Centrinio žiedinio kelio atkarpą išmaniuoju kelio segmentu

    VILNIUS, lapkričio 14 — Sputnik. Rusijos bepilotis sunkvežimis EVO-1 su galimybe būti pripildytas vandeniliu pravažiavo išmaniuoju Maskvos centrinio žiedinio kelio segmentu, praneša RIA Novosti su nuoroda į kūrėjų bendrovės "Evokargo" spaudos tarnybą.

    Pranešime pažymima, kad bepilotis sunkvežimis EVO-1 visiškai sukurtas Rusijoje. Mašina kraunama elektra ir gali būti pripildyta vandeniliu.

    Беспилотные грузовики Evocargo перед началом запуска движения по самому длинному участку Центральной кольцевой автодороги (ЦКАД-3) протяженностью 105 км
    © Sputnik / Владимир Астапкович
    Nepilotuojami "Evokargo" sunkvežimiai prieš pradedant važiuoti ilgiausia 105 km ilgio Centrinio žiedinio kelio atkarpa

    Sunkvežimį sukūrusi bendrovė "Evokargo" pranešė, jog pradėjo pirmus bepiločių sunkvežimių pristatymus pagal išankstinį užsakymą. Anot bendrovės, kitais metais klientai gaus keletą EVO-1 darbui uždarose vietose.

    Kaip pažymi bendrovė, technologija taip pat leidžia pradėti magistralinius pervežimus. EVO-1 kūrėjai įrengė jame hibridinę maitinimo sistemą: elektrinės baterijos ir vandenilio kuro elementai. Taigi, įkraunant vieną akumuliatorių, sunkvežimis gali nuvažiuoti 250 kilometrų, o jei jis bus visiškai pripildytas vandeniliu, tai suteiks papildomų 650–750 kilometrų. Kartu pažymima, kad norint eksploatuoti tokią mašiną trasose reikalingos įkrovimo ir pildymo stotys.

    Taip pat pranešama, kad "Evokargo" parduos lengvuosius sunkvežimius EVO-1 pirmiesiems klientams pagal išankstinį užsakymą, bet nuo 2021 metų kitus pagamintus bepiločius bendrovė pati naudos krovinių gabenimo paslaugoms.

    "Prekių gabenimas naudojant nepilotuojamus aparatus kaip paslauga yra naudinga klientams, kurie paprastai neturi specialistų, pasirengusių aptarnauti ir valdyti autonominį sunkvežimį. Tai yra viena iš pagrindinių kliūčių autonominių transporto priemonių rinkos plėtrai pagal tradicinį modelį, kuris reiškia, kad įmonė perka mašiną ir valdo ją savarankiškai, kreipdamasi į gamintoją tik dėl techninės pagalbos ir paslaugų. Sukurdami ekosistemą aplink logistikos paslaugą, paremtą nepilotuojamomis technologijomis, mes išsprendžiame šią problemą klientams", — pažymėjo "Evocargo" vadovas ir įkūrėjas Andrejus Bolšakovas, kurio žodžiai cituojami pranešime.

    Anot bendrovės, EVO-1 technologijos leidžia sumažinti pervežimo išlaidas 60 % dėl to, kad sunkvežimis iš pradžių buvo sukurtas kaip nepilotuojamas automobilis ir nebuvo perdirbtas iš įprasto: jame nėra vairuotojo kabinos ir sėdynės, taip pat vairo sistemos. Kitas veiksnys, mažinantis "Evokargo" sunkvežimio kainą, — dalinis orientavimo ir eismo vertinimo funkcijų perkėlimas iš automobilio į išmanųjį kelią. Bepilotis gauna reikiamus duomenis iš išmaniosios transporto sistemos (ITS), kuri stebi visų transporto priemonių judėjimą ir praneša automobilio borto sistemoms apie avarines situacijas. Centrinio valdymo punkto operatorius gali realiu laiku stebėti autonominių transporto priemonių judėjimą ir prireikus gali perimti valdymą.

    Tegai:
    nepilotuojamas aparatas, Rusija

    Svarbiausios temos