20:28 2020 Liepos 16
Tiesioginis eteris
  • USD1.1414
  • RUB81.1888
    Visuomenė
    Gauti trumpą nuorodą
    Kaunas — antroji Lietuvos sostinė (247)
    94

    Piko metu ant Vileišio tilto ir jo prieigose susidarančių automobilių spūsčių padės atsikratyti šios vietos rekonstrukcija, kurią planuojama užbaigti 2019 metais

    VILNIUS, kovo 7 — Sputnik. Kaune planuojama panaudoti netradicinį sprendimą, kuris leistų ženkliai sumažinti piko metu ant Vileišio (Vilijampolės) tilto ir vadinamajame pilies žiede susidarančias automobilių spūstis, praneša Kauno savivaldybės spaudos tarnyba.

    Tilto prieigose planuojama įrengti naują transporto mazgą su dviem žiedinėmis sankryžomis ir po tiltu einančia jungtimi.

    "Tiek ant paties tilto, tiek jo prieigose piko metu nuolat susidaro didelės eismo spūstys. Vakarinio piko metu jos nusidriekia iki pat pilies žiedo, kuris taip pat užsikemša. Turint omenyje, kad šioje miesto vietoje statomi net keli verslo centrai, automobilių srautai ateityje dar labiau išaugs", — teigia Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Vilius Šiliauskas.

    Nebeliks šviesoforų

    Rekonstrukcijos metu planuojama Brastos gatvėje ir Neries krantinėje įrengti dvi naujas žiedines sankryžas, tarp kurių nusidrieks jungtis, einanti po Vileišio tiltu. Palei upę einantis dviračių takas po rekonstrukcijos pasislinks arčiau upės.

    Vairuotojai, atvažiuojantys nuo centro pusės, galės be didesnių stabdymų, kirtę tiltą važiuoti Jurbarko gatve, o norėdami važiuoti link Brastos gatvės ar Neries krantinės vairuotojai turės įveikti žiedines sankryžas.

    "Žiedų įrengimas leis panaikinti keturšalę sankryžą, Jurbarko gatvėje paliekant tik dešiniuosius posūkius. Tai reiškia, kad Jurbarko, Kriščiukaičio ir Brastos gatvių sankirtoje bus paliktas tik pėsčiųjų šviesoforas",- aiškina Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.

    Darbus planuojama užbaigti 2019 metais

    Šis sprendimas susijęs ir su planuojamu Kėdainių tiltu. Jį pastačius, išaugs nuo Šilainių atvykstančių automobilių srautai, kurie papildomai apkraus Neries krantinę ir Brastos gatvę.

    Rytinio ir vakarinio piko metu Vileišio tiltu vidutiniškai per valandą pravažiuoja keturi tūkstančiai automobilių. Šiuo metu rengiamas naujojo transporto mazgo techninis projektas. Jį užbaigti planuojama iki gegužės mėnesio pabaigos. Tuomet bus skelbiami statybos darbų viešieji pirkimai. Konkurso metu parinkus geriausią kainą pasiūliusią kompaniją, ji pradės darbus, kuriuos planuojama užbaigti 2019 metais.

    Temos:
    Kaunas — antroji Lietuvos sostinė (247)

    Dar šia tema

    Vilniaus ir Kauno oro uostus svarstoma sujungti geležinkeliu
    Kauną ir Marijampolę 2018-aisiais jungs keturių eismo juostų magistralė
    Kaune įrengta pirmoji turbožiedinė sankryža
    Kaune atnaujintas eismas Ražiškių viaduku
    Tegai:
    rekonstrukcija, Kaunas

    Svarbiausios temos