06:23 2019 Rugsėjo 21
Tiesioginis eteris
  • USD1.1030
  • RUB70.3933
    Teisėjo plaktukas, archyvinė nuotrauka

    Teismas atmetė skundą dėl TV kanalo "RTR Planeta" transliacijos sustabdymo

    © Sputnik / Vladimir Fedorenko
    Visuomenė
    Gauti trumpą nuorodą
    38 0 0

    Vyriausiasis administracinis teismas atmetė UAB "Init" skundą

    VILNIUS, gegužės 7 — Sputnik. Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas atmetė UAB "Init" skundą dėl  laikino Lietuvos radijo ir televizijos komisijos 2018 metų vasario 14 dienos sprendimo vykdymo sustabdymo kaip nepagrįstą ir paliko galioti Vilniaus apygardos administracinio teismo nutartį šiuo klausimu, rašoma Lietuvos radijo ir televizijos komisijos pranešime žiniasklaidai.

    Lietuvos radijo ir televizijos komisija vasario 14 dienos sprendimu įpareigojo Lietuvos Respublikos teritorijoje veiklą vykdančius retransliuotojus, taip pat kitus asmenis, teikiančius Lietuvos Respublikos vartotojams televizijos programų ir (ar) atskirų programų platinimo internete paslaugas, platinančius televizijos programą "RTR Planeta" 12 mėnesių nuo šio sprendimo įsigaliojimo dienos, t. y. iki 2019 metų vasario 23 dienos sustabdyti televizijos programos "RTR Planeta" retransliavimą Lietuvos teritorijoje.

    Anksčiau LRTK skyrė 150 tūkst. eurų baudą. Televizijos paslaugas tiekiančiai bendrovei "Init" už tai, jog ši nesilaikė LRTK nurodymo neretransliuoti kanalo "RTR Planeta" ir kitų jo versijų. Tą pačią dieną UAB "Init" paskelbė, kad apskųs šį komisijos sprendimą.

    Kaip anksčiau pranešė VGTRK tarptautinių santykių direkcijos vadovas Piotras Fiodorovas, kontroliuojančioji bendrovė neketina cenzūruoti savo leidžiamos medžiagos tik dėl to, kad to reikalauja LRTK, tačiau gali išklausyti Lietuvos poziciją.

    Fiodorovas pabrėžė, kad nepaisant draudimų tarp Lietuvos žiūrovų VGTRK programos yra populiarios ir jie galės jas žiūrėti internetu.

    Baltijos šalių valdžios institucijos dažnai trukdė Rusijos žiniasklaidos veiklai. Pavyzdžiui, iš Lietuvos buvo išsiųsta VGTRK korespondento Pavelo Zarubino grupė. 2015 metų spalį Estijos valdžios institucijos sulaikė VGTRK korespondento Nikolajaus Vasiljevo grupę Koidulos pasienio kontrolės punkte. 2014 metų balandį Lietuvos užsienio reikalų ministerija atsisakė akredituoti RIA Novosti korespondentę Iriną Pavlovą, napateikdama priežasčių.

    Reaguodama į šiuos atvejus Rusijos Federacijos užsienio reikalų ministerija pareiškė apie akivaizdžią Baltijos šalių sukoordinuotą veiksmų liniją. Rusijos URM teigė, kad rusiškos žiniasklaidos priespauda "aiškiai parodė, ko iš tikrųjų verti Vilniaus, Rygos ir Talino demagoginiai teiginiai apie įsipareigojimą demokratijos ir žodžio laisvės principams".

    Dar šia tema

    Klaipėdoje raginama atšaukti sprendimą blokuoti kanalą "RTR-Planeta"
    Nepaisant LRTK draudimo, Lietuvoje transliuojamas kanalas RTR
    Rusijos URM apie "RTR" blokavimą Lietuvoje: tokie veiksmai nepriimtini
    Lietuva laukia pasiteisinimų iš "RTR Planeta" ir "TVCI" arba taikys sankcijas
    Tegai:
    skundas, Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas, UAB "Init", RTR Planeta, Vilnius

    Svarbiausios temos