17:27 2018 Rugpjūčio 18
Tiesioginis eteris
  • USD1.1391
  • RUB76.8166
    Socialinis tinklas Facebook, archyvinė nuotrauka

    Kaip socialiniai tinklai uždirba iš mūsų įrašų

    © Sputnik / Наталья Селиверстова
    Visuomenė
    Gauti trumpą nuorodą
    22 0 0

    Duomenis, kiek laiko mes ir mūsų draugai praleidžia socialiniame tinkle, "Facebook" gali parodyti reklamų kūrėjams ir iš to uždirbti

    VILNIUS, liepos 30 — Sputnik. Šiuolaikiniame pasaulyje visi verslai kovoja dėl mūsų dėmesio, rašo LRT.

    Dėmesys yra valiuta, kuria mes atsiskaitinėjame už nemokamą turinį. Pavyzdžiui, net iš mūsų įrašo socialiniame tinkle apie tai, kad šiandien mums karšta, irgi yra uždirbama.

    Duomenis, kiek laiko mes ir mūsų draugai praleidžia socialiniame tinkle, "Facebook" gali parodyti savo reklamų kūrėjams ir iš to uždirbti.

    Vis dėlto pritraukti dėmesį labai sunku, nes informacijos kiekis šiandieniniame pasaulyje – milžiniškas. Per vieną minutę vien "Youtube" yra įkeliama daugiau nei 400 valandų turinio, 51 540 nuotraukų "Instagram", paskelbiama 487 860 "Twitter" ir 293 tūkst. "Facebook" įrašų.

    Todėl kiekvieno verslo iššūkis – pateikti kažką, kas šiame sraute išsiskirtų ir mus sudomintų.

    Tiriant žmogaus dėmesį padeda ir specialūs jutikliai, kurie seka, pavyzdžiui, į kurią ekrano dalį žiūri akys.

    Taip pat sukurti specialūs algoritmai, kurie atrenka, ką žmogus internete skaito, kuo domisi, kokias prekes užsisakinėja – būtent todėl visi matome skirtingas reklamas.

    Internetas kone kiekvieną turinio gamintoją pavertė aktyviu dėmesio ekonomikos kūrėju – nors įrašas "Facebook" galbūt ir nėra labai reikšmingas, pačiam socialiniam tinklui jis padeda ilgiau išlaikyti įrašą paskelbusiojo draugų dėmesį ar priversti juos dažniau čia sugrįžti.

    Dar šia tema

    Rusija grasina 2018 metais užblokuoti Facebook
    Twitter sugriežtins cenzūrą erotikos ir neapykantos atžvilgiu
    Simonian apie reklamos draudimą Twitter — peržengia visas ribas
    Kavos klausimas: galvosūkis suglumino Twitter vartotojus
    Tegai:
    socialinis tinklas, reklama

    Svarbiausios temos