07:04 2018 Spalio 20
Tiesioginis eteris
  • USD1.1470
  • RUB75.2418
    Londono metro

    Seime aptariama galimybė statyti metro Vilniuje

    © Sputnik / Дмитрий Паршин
    Visuomenė
    Gauti trumpą nuorodą
    48 0 0

    Tačiau, pasak ekspertų, metro yra pelningas mieste, kuriame gyvena daugiau kaip milijonas žmonių, o Lietuvos sostinėje tik apie 600 tūkstančių

    VILNIUS, spalio 3 — Sputnik. Vilniuje gali atsirasti metropolitenas, praneša "Parlamentskaja gazeta".

    Seimo Ekonomikos komiteto posėdyje buvo patvirtintas metro statybos projektas.

    Ši idėja buvo svarstoma dešimt metų. Tačiau pokalbiai buvo vykdomi visuomenės lygmenyje, o Seime šis klausimas nebuvo iškeliamas dėl projekto ekonominio netikslingumo, nes Vilnius yra nedidelis miestas, kuriame gyvena 600 tūkstančių žmonių, be to, stovi jis ant kalvų.

    Pasak Seimo komiteto pirmininko Rimanto Sinkevičiaus, metro statyba gali pritraukti į respubliką privačių investuotojų. Tačiau jis taip pat pažymėjo, kad pirmiausia reikia apskaičiuoti, ar projektas bus pelningas. Pasak ekspertų, metro yra pelningas tiems miestams, kur gyventojų skaičius yra ne mažesnis kaip milijonas.

    "Nežinau, kas pasikeitė skaičiavimuose, tačiau investuotojai neinvestuos į neatlygintiną dalyką. Mes tik sukuriame galimybes kapitalo investicijoms", — pareiškė deputatas.

    Vilniaus visuomeninį transportą sudaro autobusai ir troleibusai. Anksčiau sostinėje buvo siūloma naudoti ir tramvajus, tačiau ši idėja buvo atmesta dėl nepelningumo.

    Šiuo metu Vilniaus autobusų parke yra 345 autobusai, kurie aptarnauja daugiau nei 200 tūkstančių keleivių. Ateityje parką planuojama papildyti penkiais elektriniais autobusais, 70 trijų ašių hibridiniais autobusais, 50 dviašių autobusų su dujų įranga ir dešimt dyzelinių autobusų.

    Dar šia tema

    Vilniaus savivaldybė siekia sumažinti skolas, todėl ragina tapti vilniečiu
    Vilniaus darželiuose ir sveikatos priežiūros įstaigose įjungiamas šildymas
    Tegai:
    metro, Lietuva, Vilnius
    Community standardsDiscussion

    Svarbiausios temos