16:33 2018 Lapkričio 15
Tiesioginis eteris
  • USD1.1296
  • RUB76.3414
    Klaipėdos uostas, archyvinė nuotrauka

    Bus gilinama Malkų įlankos akvatorija

    © Photo: Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija
    Visuomenė
    Gauti trumpą nuorodą
    14 0 0

    Pranešama, kad Malkų įlankos išgilinimas iki 14,5 metrų gylio sudarys vienodas sąlygas uoste bei padės plėtoti palankesnių aplinkai transporto priemonių ir daugiarūšio transporto sistemas

    VILNIUS, 25 spalio - Sputnik. Klaipėdos jūrų uosto pietinėje dalyje netrukus prasidės Malkų įlankos gilinimo darbai bei bus įgyvendintas grunto iš doko duobių kasimo projektas, praneša Klaipėdos portas.

    VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija pasirašė rangos sutartį su Olandijos įmone "Van Oord Dredging and Marine Contractors B.V." dėl Malkų įlankos akvatorijos gilinimo iki 14,5 m gylio I etapo darbų.

    "Infrastruktūros plėtros darbus Malkų įlankoje drąsiai galėčiau pavadinti istoriniais, nes juos įgyvendinus atsiranda visiškai kitos galimybės čia veikiančioms įmonėms. Pagrindinis tikslas yra šioje uosto dalyje turėti 14,5 m gylį, kad būtų galima pilnai pakrauti ir remontuoti Panamax tipo laivus. Noriu pasidžiaugti, kad Malkų įlankos infrastruktūros vystymo darbams skirtas ES finansavimas", – teigia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.

    Planuojama, kad gilinant Malkų įlankos akvatoriją bus iškasta apie 1,5 mln. kub. m grunto. Pirmojo etapo gilinimo sutarties vertė – 15,63 mln. eurų, įskaitant PVM.

    Visam Malkų įlankos gilinimo ir susijusių aplinkosaugos priemonių įrengimo projektui skirta 57 mln. eurų ES sanglaudos fondo lėšų.

    Pranešama, kad Malkų įlankos išgilinimas iki 14,5 metrų gylio turi sudaryti vienodas sąlygas uoste, padidinti navigacijos saugumą bei padės plėtoti palankesnių aplinkai transporto priemonių ir daugiarūšio transporto sistemas.

    Taip pat Uosto direkcija pasirašė dar vieną sutartį dėl dokų duobės kasimo, krantinių, kuriomis naudojasi AB Vakarų laivų gamykla, rekonstravimo su geležinkelio kelių statybos ir kitų darbų. Atlikus šiuos darbus bendrovė galės priimti remontuoti bei krauti didesnių parametrų laivus. Taip pat įmonė galės pradėti eksploatuoti neseniai įsigytą didžiausią Baltijos šalyse doką, kuriame bus remontuojami ne tik maksimalių parametrų, bet ir specialios paskirties laivai: ledlaužiai, žvejybiniai laivai, naftos platformas aptarnaujantys laivai ir kt.

    Sutartis dėl šių darbų pasirašyta su UAB "Hidrostatyba" bei AB "BMGS", veikiančiomis jungtinės veiklos pagrindu. Sutarties kaina – 27,1 mln. eurų.

    Tegai:
    Klaipėdos uostas, Klaipėda
    Community standardsDiscussion

    Svarbiausios temos