09:23 2019 Balandžio 24
Tiesioginis eteris
  • USD1.1245
  • RUB71.6763
    Žiema, archyvinė nuotrauka

    Per parą Lietuvos keliuose žuvo 3 žmonės

    CC0 / picjumbo.com
    Visuomenė
    Gauti trumpą nuorodą
    22 0 0

    Pranešama, kad pačios aktualiausios priežastys, dėl kurių keliuose žūsta žmonės, yra neatidumas — tiek pėsčiųjų, tiek vairuotojų

    VILNIUS, gruodžio 30 — Sputnik. Per pastarąją parą Lietuvos keliuose žuvo trys žmonės, visi žuvusieji — pėstieji, praneša LRT.

    Penktadienio vakarą Vilniaus rajone automobilio vairuotoja mirtinai sužalojo kelkraščiu be atšvaitų ėjusį vyrą. Kauno Taikos prospekte penktadienį mirė moteris, kurią automobilis partrenkė nereguliuojamoje pėsčiųjų perėjoje. Dar vienas žmogus žuvo Šalčininkų rajone. Pirminiais duomenimis, ant kelio gulintį vyrą pervažiavo krovininis automobilis.

    Pasak Autoplius.lt komunikacijos vadovo Mato Buzelio, pačios aktualiausios priežastys, dėl ko tai vyksta, yra neatidumas — tiek pėsčiųjų, tiek vairuotojų.

    "Žmonės kai kuriais atvejais į pėsčiųjų perėją žengia net neapsidairę — jie visiškai neįvertina atvažiuojančio automobilio greičio, kelio sąlygų, matomumo. Iš kitos pusės, vairuotojai, net matydami, kad prie pėsčiųjų perėjos artėja žmogus, taip pat nenuspėja, ką tas žmogus gali padaryti", — sako Buzelis.

    Pasak Buzelio, automobilių vairuotojai dažniausiai dar ir nesilaiko saugaus greičio. Ekspertas teigia, kad saugus greitis yra ne tas greitis, kuris yra nurodytas ženkle, o tas, kuriuo saugu važiuoti esant atitinkamoms eismo sąlygoms.

    "Pavyzdžiui, jeigu mieste yra ženklas "50", tačiau yra tamsus paros metas, sninga arba lyja, tai tas 50 km/val. greitis yra netgi per didelis", — sako jis.

    Kaip rodo statistika, keliuose tamsiuoju paros metu dažniau žūsta pėstieji, todėl jie turėtų būtinai prisisegti atšvaitus.

    Dar šia tema

    Meteorologas papasakojo, kokia bus šiemet žiema Europoje
    Videofaktas: kaip dronai stebi Vilnių žiemą
    Paskelbta, kaip veiks Vilniaus viešasis transportas Žiemos švenčių metu

    Svarbiausios temos