18:20 2019 Rugsėjo 17
Tiesioginis eteris
  • USD1.1026
  • RUB70.7241
    Sveika mityba

    Įvardyti paprasti būdai, kaip pereiti prie sveikos mitybos

    © Фото: picjumbo.com
    Visuomenė
    Gauti trumpą nuorodą
    Medicina ir sveikata (268)
    31 0 0

    Dietologai pataria atsisakyti baltos duonos, valgyti daugiau jūros gėrybių, be to, kelis ingriedientus receptuose pakeisti sveikesniais

    VILNIUS, liepos 4 — Sputnik. JAV dietologai parengė keletą paprastų rekomendacijų, kaip pereiti prie sveikos mitybos be griežtų apribojimų, rašo "Medicalxpress".

    Taigi, visų pirma, dietologai pataria atsisakyti baltos duonos ir rinktis pilno grūdo duoną.

    Antra, rekomenduojama valgyti daugiau jūros gėrybių ir sumažinti raudonos mėsos (kiaulienos, jautienos ir avienos) bei produktų iš perdirbtos mėsos, tokių kaip dešra ir dešrelės, vartojimą. Be to, nors du kartus per savaitę mėsą receptuose galima pakeisti pupelėmis ir daržovėmis.

    Kad palaipsniui sumažinti druskos kiekį, mokslininkai pataria pirkti riešutus be jos, taip pat konservuotas sriubas su mažu natrio kiekiu.

    Kaip salotų pagardą dietologai rekomenduoja vietoj grietininių padažų vartoti alyvuogių aliejų su actu, kad padidintų neprisotintų riebalų kiekį racione. Makaronus taip pat geriau ruošti ne su grietinės, o su pomidorų padažu.

    Kad sumažintų suvartojamų kalorijų skaičių, dviejų procentų pieną galima pakeisti vieno procentiniu, be to, negerti kavos su grietinėle. Greito maisto atveju geriau rinktis kukurūzų spragėsius vietoj skrudintų bulvyčių.

    Pasak dietologų, tokie mitybos pokyčiai padės palaipsniui pereiti prie sveikos mitybos.

    Temos:
    Medicina ir sveikata (268)

    Dar šia tema

    Gydytojai atskleidė, kaip atsikratyti celiulito
    Nustatytas ryšys tarp greito maisto ir psichikos ligų
    Mokslininkai įvardijo produktus, kurie sutrumpina gyvenimą
    Mokslininkai įvardijo naują greitojo maisto pavojų sveikatai
    Tegai:
    sveika mityba

    Svarbiausios temos