20:47 2019 Rugsėjo 18
Tiesioginis eteris
  • USD1.1053
  • RUB70.9405
    Traukinys, archyvinė nuotrauka

    Paaiškėjo, kada bus atnaujintas traukinių eismas tarp Kauno ir Palemono

    © Photo: Lietuvos geležinkeliai
    Visuomenė
    Gauti trumpą nuorodą
    23 0 0

    Anot "Lietuvos geležinkelių" atstovo, statybos darbai gali užtrukti ilgiau, nei buvo planuota

    VILNIUS, rugpjūčio 24 — Sputnik. Traukinių eismas tarp Kauno geležinkelio stoties ir Palemono turėtų būti atnaujintas antroje rudens pusėje, praneša "Lietuvos geležinkelių" spaudos tarnyba.

    Traukinių eismas tarp Palemono ir Kauno geležinkelio stoties laikinai sustabdytas dėl šiame ruože tiesiamos "Rail Baltica" geležinkelio vėžės. Baigus darbus, prie europinės vėžės geležinkelio bus prijungtas Palemone esantis Kauno intermodalinis terminalas.

    Rangos darbus vykdo viešąjį pirkimą laimėję bendrovė "Hidrostatyba" su partneriais — "Autokausta" ir "Leonhard Weiss OÜ". 

    Anot "Lietuvos geležinkelių" generalinio direktoriaus pavaduotojo, Infrastruktūros direkcijos vadovo Karolio Sankovski, rangovas statybų aikštelėje užtruks ilgiau, nei buvo įsipareigojęs.

    "Matome riziką, kad rangovas gali vėluoti užbaigti darbus. Sieksime, kad rangovas darbus baigtų ir eismas būtų atnaujintas ne vėliau nei iki spalio pabaigos", — sakė Sankovski.

    Šiuo metu traukinio keleiviai iš Palemono į Kauno geležinkelio stotį bei atgal vežami dvylika specialiųjų autobusų reisų. Nuo rugsėjo 1-osios, kai įprastai pradeda didėti keleivių skaičius, bus pridėti dar šeši  autobusų reisai.

    Nemokamų autobusų tvarkaraščiai yra priderinti prie populiariausių traukinių Vilnius–Kaunas ir Kaunas–Vilnius reisų.

    Be to, su Kauno savivaldybe suderinti ir miesto autobusų tvarkaraščiai. Bilietai į šiuos autobusus kainuos kaip įprasta.

    "Rail Baltica" projektas

    "Rail Baltica" — geležinkelių infrastruktūros projektas Baltijos regione, integruosiantis Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą.

    Bendra apskaičiuota projekto investicijų suma Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje yra apie 5,788 mlrd. eurų. Investicijų Lietuvoje suma siekia apie 2,474 mlrd. eurų, iš kurių iki 85%, tikimasi, finansuos ES.

    Kaip ne kartą pažymėjo ekspertai, greičiausiai, projektas bus nepelningas keleivių pervežimui ir paprastų krovinių gabenimui, o vienintelė jo paskirtis yra karinė.

    Dar šia tema

    Rusijos ministras: pirmieji traukiniai Krymo tiltu važiuos metų pabaigoje
    Kauno oro uoste pasiektas didžiausias keleivių skaičius istorijoje

    Svarbiausios temos