08:18 2020 Vasario 22
Tiesioginis eteris
  • USD1.0801
  • RUB69.5480
    Visuomenė
    Gauti trumpą nuorodą
    47

    Apie šiuos pokyčius bankas paskelbė dar praėjusių metų rudenį, ir per metus daugiau nei 670 tūkst. banko klientų kodų korteles iškeitė į saugesnes prisijungimo priemones

    VILNIUS, rugpjūčio 28 — Sputnik. Nuo rugsėjo 1 dienos "Swedbank" klientams nebeliks galimybės prie interneto banko ir kitų elektroninių paslaugų prisijungti naudojantis kodų kortele, kuri 20 metų buvo pagrindinė klientų identifikavimo priemonė, rašoma banko pranešime.

    Apie šiuos pokyčius bankas paskelbė dar praėjusių metų rudenį, ir per metus daugiau nei 670 tūkst. banko klientų kodų korteles iškeitė į saugesnes prisijungimo priemones.

    "Swedbank" užsakymu atliktos apklausos duomenimis, "Smart-ID" yra populiariausias prisijungimo būdas ne tik tarp banko klientų, bet ir tarp visų Lietuvos gyventojų. Juo naudojasi 52 proc. gyventojų. PIN generatoriumi naudojasi 26 proc., o 14 proc. prie savo interneto banko paskyros jungiasi naudodamiesi mobiliuoju parašu.

    Nuomonės tyrimo rezultatai rodo, kad 3 iš 4 apklaustųjų didžiausiu "Smart-ID" programėlės privalumu laiko patogumą. Gyventojai vertina tai, kad turint programėlę su savimi nereikia nešiotis papildomų kortelių ar PIN kodų generatoriaus. Apklausoje dalyvavę gyventojai taip pat vertina prisijungimo greitį — jį kaip pagrindinį privalumą įvardija beveik 60 proc. apklaustųjų.

    "Kodų korteles pakeisti į "Smart-ID" galima neiškėlus kojos iš namų — užtenka atsisiųsti programėlę į savo telefoną ir pagal instrukcijas atlikti reikalingus nustatymus. Gyventojai, kurie kodų korteles ketina pakeisti PIN generatoriumi, turėtų užsukti į banko padalinį. O dėl mobiliojo parašo reikėtų apsilankyti mobiliojo ryšio operatoriaus salone", — sako "Swedbank" Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė Jūratė Gumuliauskienė.

    Norintiems gauti PIN kodų generatorių banko atstovė rekomenduoja iš anksto rezervuoti laiką susitikimui su konsultantu banko padalinyje ir taip išvengti galimo laukimo eilėje. Rezervuoti susitikimo laiką galima prisijungus prie interneto banko arba paskambinus į banko konsultacijų centrą tel. 1884.

    Dar šia tema

    Lietuvos bankas: "GBPay" neturi teisės siūlyti bankininkystės paslaugų
    LB papasakojo apie elektroninių pinigų ir mokėjimų sektoriaus plėtrą
    Švedijos bankai prognozuoja Lietuvos ekonomikos augimo sulėtėjimą
    Tegai:
    internetas, bankas

    Svarbiausios temos