12:57 2019 Lapkričio 17
Tiesioginis eteris
  • USD1.1034
  • RUB70.3938
    Kintami kelio ženklai

    Vilniuje pasirodė pirmieji kintami kelio ženklai

    © S.Ziura
    Visuomenė
    Gauti trumpą nuorodą
    1610

    Eismo kryptys sankryžoje veiks tokiu principu, jog važiuojantiems, kai degs žalias šviesoforo signalas, bus įjungiamas tokio tipo ženklas ir vairuotojai galės drąsiai važiuoti abiem juostomis nurodyta kryptimi

    VILNIUS, spalio 26 — Sputnik. Nuo šios savaitės sostinės vairuotojų laukia naujovė — pirmieji Lietuvoje ir Vilniuje kintami kelio ženklai "Eismo kryptys sankryžoje", praneša SĮ "Susisiekimo paslaugos".

    Juos įrengus Geležinio Vilko ir Žalgirio gatvių sankryžoje pralaidumas antrąja eismo juosta galėtų padidėti maždaug 30 proc., o spūstys sumažėti maždaug 25 proc. 

    "Geležinio Vilko – Žalgirio gatvių sankryžoje, važiuojant nuo Geležinio Vilko link Žalgirio gatvės, neretai fiksuojama spūstis, kurios ilgis piko valandomis siekia net iki 400 metrų. Skaičiuojama, jog judant nuo Geležinio Vilko g. link Žalgirio g. ir apsisukant, pirmąja eismo juosta rytinio piko metu vidutiniškai per valandą pravažiuoja 500, o antrąja gerokai mažiau — 350 automobilių", — sako SĮ "Susisiekimo paslaugos" Miesto eismo organizavimo departamento vadovas Aleksej Apanovič.

    Apanovič teigimu, viena iš priežasčių, lemiančių grūstį Geležinio Vilko – Žalgirio gatvių sankryžoje, yra ta, jog antroji eismo juosta, skirta važiuoti nuo Geležinio Vilko link Žalgirio gatvės, šiuo metu nėra pakankamai efektyviai išnaudojama. Vairuotojai dažnu atveju nesirenka jos, nes pagal esamą vertikalųjį ženklinimą už sankirtos norint nuvažiuoti į Žalgirio gatvę būtina persirikiuoti į pirmąją juostą.

    Eismo kryptys sankryžoje veiks tokiu principu, jog važiuojantiems nuo Geležinio Vilko link Žalgirio gatvės ir apsisukant, kai degs žalias šviesoforo signalas, bus įjungiamas tokio tipo ženklas ir vairuotojai galės drąsiai važiuoti abiem juostomis į Žalgirio gatvę.

    Pasak Aleksejaus Asapovič, planuojama, jog šioje sankryžoje įrengus kintamus kelio ženklus, pralaidumas antrąja eismo juosta galėtų padidėti maždaug 30 proc. — iki 500 automobilių per valandą, o spūstis sumažėtų maždaug 25 proc. — apie 100 metrų. 

    Įrengus šiuos kintamus kelio ženklus, prognozuojamas ir didesnis saugumas Geležinio Vilko – Žalgirio gatvių sankryžoje, sumažinant eismo įvykių skaičių. Šiuo metu eismo įvykiai šioje sankryžoje neretai įvyksta rikiavimosi į kitą eismo juostą metu arba kai vairuotojai važiuoja iš pirmosios juostos tiesiai, o kiti pažeisdami KET iš antros juostos važiuoja į dešinę Žalgirio gatvės kryptimi. Planuojama, jog kintami kelio ženklai padės išvengti šių probleminių situacijų.

    Dar šia tema

    Raudona šviesa — kelio nėra? Lietuvoje atliktas socialinis eksperimentas
    Tegai:
    vairuotojai, ženklas, eismas

    Svarbiausios temos