15:18 2020 Balandžio 04
Tiesioginis eteris
  • USD1.0785
  • RUB82.8075
    Visuomenė
    Gauti trumpą nuorodą
    Medicina ir sveikata (334)

    Anksčiau britų dietologai sudarė rekomendacijų sąrašą, kurios padeda pagerinti virškinamojo trakto darbą ir pagreitinti metabolizmą

    VILNIUS, gruodžio 30 — Sputnik. Dietologė Marina Vaulina pokalbio su "Večerniaja Moskva" metu palaikė kolegų britų poziciją, kurie papasakojo, kad palaikant skysčių balansą organizme galima pagerinti virškinamojo trakto darbą ir pagreitinti metabolizmą.

    Ji pažymėjo, kad vanduo su citrina prieš valgant suaktyvina organizmą ir paruošia jį virškinimui. Alkoholis, kaip ir riebūs bei sūrūs produktai, priešingai, sulaiko skysčius organizme.

    Net nedidelė mankšta taip pat padės pagreitinti medžiagų apykaitą, o vištos kiaušiniai padės pagerinti raumenų audinio būklę. Juose esantys baltymai, priminė dietologė, mažina riebalinius audinius.

    Vaulina patarė valgyti virtus kiaušinius, o prieš miegą suvalgyti baltyminį užkandį, pavyzdžiui, tai gali būti varškė ar stiklinė pieno.

    Saldumynų mėgėjams ji rekomendavo saldainius pakeisti juoduoju šokoladu, kakavos kiekis jame turėtų būti ne mažesnis kaip 70%. Reguliarus jo vartojimas pagerins ląstelių jautrumą insulinui, o tai paskatins organizmą maistą perdirbti į energiją.

    Taip pat riebalų deginimui, Vaulinos teigimu, svarbus geras, kokybiškas miegas be chroniško miego trūkumo.

    Anksčiau britų dietologai sudarė rekomendacijų sąrašą, kurios padeda pagreitinti medžiagų apykaitą. Tarp jų per dieną reikia išgerti pusantro litro vandens, taip pat įtraukti į racioną didelį kiekį ląstelienos ir sportuoti.

    Temos:
    Medicina ir sveikata (334)

    Dar šia tema

    Mokslininkai įvardijo paprastą būdą, kaip atostogų metu nepriaugti svorio
    VRM projektas: numestas centneris svorio ir išugdyti sveikos gyvensenos įpročiai
    Mokslininkai nustatė, kodėl Viduržemio jūros regiono mityba naudinga sveikatai
    Dietologė perspėjo apie protarpinio badavimo pavojų
    Tegai:
    sveika mityba, sveikata

    Svarbiausios temos