09:40 2020 Vasario 27
Tiesioginis eteris
  • USD1.0875
  • RUB71.2368
    Visuomenė
    Gauti trumpą nuorodą

    Prie partnerių skelbimų, nuolaidų kodų ir bet kokių rekomendacijų dabar turėtų būti pridedamas paaiškinimas, kad tai yra reklama

    VILNIUS, sausio 20 — Sputnik. Lietuvos valstybinė vartotojų apsaugos agentūra (VVTAT) reikalauja, kad žodis "reklama" būtų įtrauktas į prekių ir gaminių rekomendacijas socialiniuose tinkluose, praneša "BNN".

    Lietuvoje dabar yra apie 300 žmonių, valdančių socialinius tinklus, kurie yra labai populiarūs. Daugelis šių žmonių reguliariai skelbia teigiamus atsiliepimus apie tam tikrus produktus ir už tai gauna užmokestį.

    Nors iš tikrųjų tai yra reklama, tik maždaug kas penktas žymi skelbimus kaip reklamą.

    Daugelis įtakingų žmonių socialiniuose tinkluose anksčiau skundėsi, kad iš tikrųjų Lietuvoje nėra aišku, kaip teisingai ženklinti reklaminius pranešimus. Kai kurie įrašo pabaigoje prideda žymą #ad (angl. "advertisment" — reklama).

    Šiuo atžvilgiu Vartotojų teisių apsaugos tarnyba pristatė reklaminio turinio skelbimo gaires.

    Tarnybos atstovė Inga Grinevičė paaiškino, kad pagal gaires reklama turi būti žymima lietuvių kalba.

    Reklamą socialiniuose tinkluose bus privalu žymėti "Stories", o kai skelbiamas turinys ilgas (ypač vaizdo formatu), tai, kad žinutė yra reklaminio pobūdžio, turėtų būti pakartota keletą kartų.

    Inga Grinevičė teigia, kad taip žymimi turės būti visi įrašai, kuriuos paskatino prekės ženklas, už kurį buvo gauti pinigai ar prekė, taip pat ir įrašai, kuriuose aprašomos kelionės, konkursai, nuolaidos, kuponai.

    Dar šia tema

    Linkevičius: panika dėl Astravo AE gali pakenkti investicijoms Lietuvoje
    Lietuvoje nutrauktas vilkų medžioklės sezonas
    Tegai:
    Lietuva, socialinė reklama

    Svarbiausios temos