02:31 2020 Liepos 04
Tiesioginis eteris
  • USD1.1224
  • RUB80.2153
    Visuomenė
    Gauti trumpą nuorodą

    Naujoji funkcija skirta supaprastinti paskyros valdymą, kad geriau atsispindėtų dabartiniai kontaktai ir pomėgiai

    VILNIUS, vasario 7 — Sputnik. "Instagram" generalinis direktorius Adamas Moseris savo Twitter paskyroje papasakojo, kad programos "Prenumeratos" skiltyje atsirado suskirstymas į kategorijas: profiliai, kurie dažniausiai rodomi sraute, ir paskyros, kuriomis vartotojas skiria mažiausiai dėmesio.

    ​Moseris portalui "TechCrunch" pasakė, kad laikui bėgant vartotojų interesai, o taip pat jų santykiai keičiasi. Todėl naujoji funkcija skirta supaprastinti paskyros valdymą, kad geriau atsispindėtų dabartiniai kontaktai ir pomėgiai.

    Leidinys pažymi, kad naujovė leis socialiniam tinklui padidinti reklamos peržiūrų skaičių. Vartotojai matys mažiau neįdomių įrašų ir toliau naršys juostą.

    Dar šia tema

    Kas seka lietuvišką "Facebook" ir kodėl "Vkontakte" yra blogis
    "Facebook" sumokės daugiau nei 500 mln dolerių ryšium su ieškiniu dėl veidų atpažinimo
    Tegai:
    socialinis tinklas, Instagram

    Svarbiausios temos