08:07 2020 Gegužės 25
Tiesioginis eteris
  • USD1.0904
  • RUB77.9139
    Visuomenė
    Gauti trumpą nuorodą
    Naujo koronaviruso protrūkis Lietuvoje ir pasaulyje (1803)

    Dirbant iš namų sunku laikytis disciplinos, juk skanėstai yra po ranka. Apie tai, kaip išsaugoti gerą formą ir nepriaugti svorio priverstinės izoliacijos metu, pasakoja Sputnik

    VILNIUS, kovo 20 — Sputnik. Dėl koronaviruso pandemijos daugelis žmonių buvo priversti pereiti prie darbo iš namų. Nereikia važiuoti į biurą, sporto salėje lankytis draudžiama, o šaldytuvas vilioja savo "dovanomis", kurios gali pridėti porą papildomų kilogramų.

    Taigi, apie tai, kaip išsaugoti figūrą ir nepriaugti svorio karantino metu, pasakoja Sputnik.

    Išsimiegokite

    Jei dirbate iš namų, jums nereikia leisti laiko kelionei į darbo biurą. Todėl galite sau leisti papildomą valandą miego. Atminkite, kad miegas yra svarbus veiksnys palaikant ne tik energiją, bet ir jūsų formą.

    Gerkite vandenį

    Jums atrodo, kad jau esate alkani? Neskubėkite krauti maisto į lėkštę, toks jausmas gali atsirasti dėl elementaraus troškulio. Išgerkite stiklinę vandens ir dar kartą įsiklausykite į savo pojūčius.

    Atsisakykite nesveikų užkandžių

    Pabandykite nustatyti mitybos režimą ir iš jo pašalinkite užkandžius, geriau teikite pirmenybę subalansuotiems pusryčiams, pietums ir vakarienei. Jei susiruošite į parduotuvę, nepirkite traškučių, batonėlių ir sausainių: jei namuose šių dalykų nebus, šansas neištverti ir suvalgyti kažko nesveiko, savaime suprantama, yra lygus nuliui.

    Nevalgykite prie kompiuterio

    Ir nors darbas reikalauja daug dėmesio, neverta derinti klausimų sprendimą su valgymu. Kai dirbate ir tuo pačiu metu valgote, jūsų mintys sutelktos labiau į darbą nei į maistą, todėl galite suvalgyti daugiau nei įprastai.

    Atitrūkite nuo darbo

    Pertraukų metu pasimankštinkite, išplaukite indus ar nuvalykite dulkes. Tokiu būdu jūs prajudinsite raumenis ir nuraminsite protą, pailsėsite morališkai ir fiziškai.

    Dėl naujojo koronavirusio protrūkio nuo kovo 16 dienos Lietuvoje įvestas karantinas, žmonėms draudžiama lankytis masinio susibūrimo vietose. Karantinas tęsis iki kovo 30 dienos. Jei reikės, karantino laikotarpis bus pratęstas.

    Pasaulio sveikatos organizacija kovo 11 dieną paskelbė naujojo koronaviruso COVID-19 protrūkį pandemija. Pasaulyje jau yra užsikrėtę daugiau nei 200 tūkstančių žmonių iš maždaug 160 šalių, daugiau nei 8 tūkstančiai žmonių mirė.

    Koronavirusas: simptomai ir apsaugos metodai
    Temos:
    Naujo koronaviruso protrūkis Lietuvoje ir pasaulyje (1803)

    Dar šia tema

    Titovas: Lietuvos valdžia turi pasirūpinti socialiniais paketais karantino metu
    Karantino metu Lietuvos paštas dirbs su apribojimais
    Vilniaus meras paragino piliečius padėti vyresnio amžiaus žmonėms karantino metu
    Dėl karantino į Lietuvą neįleisti daugiau nei 340 užsieniečių
    Kai karantinas dovana: Jūrų muziejus išleido pasivaikščioti pingvinus
    Karantinas itališkai: kodėl Italijos gyventojai gieda choru balkonuose
    "Virusas pradeda eiti per smegenis": Juknevičienė apie lietuvių paniką karantino metu
    Tegai:
    kaip numesti antsvorį, karantinas, koronavirusas

    Svarbiausios temos