05:14 2020 Liepos 04
Tiesioginis eteris
  • USD1.1224
  • RUB80.2153
    Visuomenė
    Gauti trumpą nuorodą
    Medicina ir sveikata (345)

    Kaip nemarinti savęs badu nuo "draudžiamų" 18 valandų vakaro, o priešingai, valgyti ir lieknėti — skaitykite Sputnik rekomendacijose

    VILNIUS, birželio 5 — Sputnik. Griežta priesaika, kad po 18 valandos negalima valgyti, jau seniai yra pasenusi. Dauguma šiuolaikinių dietologų choru pataria ne atiduoti vakarienę priešui, o tiesiog peržiūrėti mitybos vakare kokybę ir kiekį.

    Taigi, būkite saikingi ir pasirinkite tinkamus produktus. Labiausiai verti pretendentai su žyma 18+ — Sputnik atrankoje.

    Žalios daržovės

    Salierai, svogūnai, špinatai, agurkai — daržovės, turinčios neigiamą kaloringumą. O tai reiškia, kad joms suvirškinti organizmas sunaudoja daug daugiau energijos, nei yra jų sudėtyje.

    Vištienos filė

    Paukštienos mėsa (balta) laikoma mažai kaloringu baltymų šaltiniu ir idealia vakariene. Ją geriau ruošti garuose arba grilyje, o vietoj riebių padažų naudoti kvapnius prieskonius ir pagardus.

    Куриное филе, архивное фото
    Vištienos filė

    Žuvis

    Žuvies patiekalai lengvai virškinami, o tai reiškia, kad jūs netgi galite sau leisti riebesnes veisles — lašišą ar skumbrę. Šiose rūšyse yra maksimalus kiekis naudingų Omega-3 rūgščių, kurios normalizuoja širdies veiklą ir pagerina miego kokybę.

    Kiaušiniai

    Taip, tryniai vakarienei nėra pati geriausia idėja, nes juose daug cholesterolio. Tačiau omletas iš baltymų laikomas viena iš naudingiausių vakarienių.

    Varškė

    Jei jūs "draugaujate" su laktoze, tada varškė taps puikia alternatyva. Geriausias variantas — 5 % riebumo varškė. Galima sumaišyti ją su graikišku jogurtu arba pasigaminti lengvą apkepą be cukraus.

    Творог, сметана и молоко
    © Depositphotos /
    Pieno produktai
    Temos:
    Medicina ir sveikata (345)

    Dar šia tema

    Dietologė paneigė mitą apie kalorijų skaičiavimo naudą
    Numetusi 21 kilogramą mergina įvardijo keturias lieknėjimo paslaptis
    Maisto kultas. Kur rasti "valgomų" paminklų
    Maistas prieš stresą: 5 maisto produktai, kurie jus padarys laimingesnius
    "Rytmečio gaiva". Kaip pasigaminti sveiką migdolų pieno ir mangų desertą
    Tegai:
    sveika mityba, sveikata

    Svarbiausios temos