07:27 2020 Rugsėjo 28
Tiesioginis eteris
  • USD1.1634
  • RUB90.4050
    Visuomenė
    Gauti trumpą nuorodą
    Po lėktuvo sparnu: Lietuvos oro uostai (70)

    Tai itin greiti, specialia technika aprūpinti ir aukščiausią saugumą ekstremaliose situacijose užtikrinantys automobiliai. Pažymima, kad analogišką techniką naudoja didieji pasaulio oro uostai

    VILNIUS, rugpjūčio 13 — Sputnik. Kauno oro uostas įsigijo du naujus, specializuotus priešgaisrinius automobilius "Rosenbauer Panther", praneša oro uosto spaudos tarnyba.

    Bendras priešgaisrinės technikos atnaujinimo pirkimas buvo vykdomas visuose Lietuvos oro uostuose. Teigiama, kad apjungus visų oro uostų poreikius ir planus įsigyti naują techniką — buvo užtikrinta žemesnė nei rinkos kaina bei užtikrintos geresnės sąlygos.

    Новые пожарные машины в Каунасском аэропорту
    Naujas priešgaisrinis automobilis Kauno oro uoste

    Pasak Kauno oro uosto vadovo Karolio Matulaičio, priešgaisrinės tarnybos automobiliai pristatyti tiesiai iš gamyklos bei yra visiškai paruošti darbui. "Rosenbauer Panther" mašinos pasižymi ne tik išskirtine išvaizda, bet ir technine specifikacija.

    Tai itin greiti, specialia technika aprūpinti ir aukščiausią saugumą ekstremaliose situacijose užtikrinantys automobiliai. Analogiški modeliai yra naudojami Singapūro, Dubajaus, Diuseldorfo ir kitų didžiųjų oro uostų priešgaisriniuose parkuose.

    "Naujoji oro uosto įranga primena F-1 automobilio ir modernaus kosminio laivo hibridą — nepaisant sunkvežimiui būdingo svorio, automobiliai nesudėtingai pasiekia 100 km/val greitį, yra lengvai valdomi ir manevringi lyg lengvieji automobiliai. Visa automobilio panelė — elektroninė, pateikianti automobilį valdančiam asmeniui kintančią ir tuo metu aktualią informaciją", — pasakė Kauno oro uosto vadovas.

    Новые пожарные машины в Каунасском аэропорту
    Naujo priešgaisrinio automobilio kabbina

    Naujieji automobiliai pristatyti į šių metų viduryje atnaujintą priešgaisrinę stotį, kurios rekonstrukcija buvo reikalinga siekiant atnaujinti oro uosto infrastruktūrą, ir dėl to, kad, planuojant ateities orlaivių techninio aptarnavimo angarus, buvo būtina pakeisti gaisrinių mašinų išvažiavimo iš pastato vietą.

    "Priešgaisrinės mašinos turi pasiekti visas perono dalis vengiant posūkių ir bėgėjantis kuo tiesesne trajektorija. Laikas atvykstant į įvykio vietą gali būti lemiamas, todėl siekiame būti pasiruošę maksimaliai", — pasakė Matulaitis.

    Primenama, kad šių metų vasaros pradžioje praplėstas ir aerodromo peronas, įrengus beveik 15 tūkst. kv. m. riedėjimo taką. Jo dėka orlaiviai gali greitai ir saugiai pasiekti naujai pastatytus orlaivių remonto ir dažymo angarus, be to, takas tarnauja kaip papildoma vieta orlaiviams parkuoti.

    Temos:
    Po lėktuvo sparnu: Lietuvos oro uostai (70)
    Tegai:
    Lietuva, Kauno oro uostas, Kaunas

    Svarbiausios temos