09:50 2020 Rugsėjo 27
Tiesioginis eteris
  • USD1.1634
  • RUB90.4050
    Visuomenė
    Gauti trumpą nuorodą
    Sveikas gyvenimo būdas — mityba, receptai (33)

    Be to, pasak dietologės, didžiausias minusas yra maistas, turintis tuščių kalorijų, mityba turi būti įvairi, kad nesusidarytų naudingų elementų trūkumas

    VILNIUS, rugpjūčio 28 — Sputnik. Maisto produktai gali ne tik stiprinti, bet ir silpninti imunitetą. Kurio maisto geriau atsisakyti, interviu Sputnik radijui sakė dietologė, dermatokosmetologė Irina Lizun.

    Irina Lizun įsitikinusi, kad vieni pagrindinių žmogaus imuniteto priešų yra cukrus ir transriebalai. Interviu dietologė paaiškino, kodėl.

    "Perteklinis cukraus vartojimas gali pakeisti mikroflorą, o mikroflora suriša organizmo imuninius atsakus. Transriebalai atsiranda, pavyzdžiui, kai patiekalai kelis kartus kepami aliejuje, kai iš augalinių aliejų gaminamas kažkas panašaus į gyvūninį aliejų. Pavyzdžiui, margarinas yra kaip sviestas. Transriebalų gausu perdirbtuose maisto produktuose, jie neigiamai veikia imuninę funkciją", — sakė Irina Lizun.

    Be to, vadinamieji E priedai, skonio stiprikliai, kvapikliai, dažikliai neigiamai veikia imuninę sistemą.

    "Pats savaime, pavyzdžiui, dažų kiekis maisto produkte neatneš neigiamos įtakos. Bet jei žmogus nuolat valgo ką nors su dažikliais, kvapikliais, bendras poveikis gali turėti neigiamos įtakos", — perspėjo Irina Lizun.

    Be to, monotoninė dieta, kurioje yra daug riebalų ir angliavandenių, yra pavojinga imunitetui.

    "Didžiausias trūkumas yra maistas, turintis tuščių kalorijų. Kai valgome įprastą natūralų maistą, valgome įvairiai, tada gauname visą vitaminų, mikroelementų, antioksidantų, medžiagų, kurių reikia mūsų imuninei sistemai, spektrą. Jei žmogus savo mitybos racione dieną iš dienos turi tik bulves, makaronus, kiaulieną ir agurkus — automatiškai atsiranda vitaminų, mikroelementų ir antioksidantų trūkumas. Tas pats pasakytina ir apie tai, jei žmogus valgo greitą maistą. Bet koks trūkumas turės lemiamą reikšmę imunitetui", — pasakojo dietologė.

    Temos:
    Sveikas gyvenimo būdas — mityba, receptai (33)

    Dar šia tema

    Lietuvoje ant darželinukų ir pradinukų stalo atsiras daugiau morkų
    Išsklaidyti populiarūs mitai apie svorio metimą
    Sveikuolių pusryčiai: granola su kokoso drožlėmis ir vaisiais
    Tegai:
    dieta, sveikata, maistas

    Svarbiausios temos