09:29 2020 Spalio 30
Tiesioginis eteris
  • USD1.1704
  • RUB93.0481
    Visuomenė
    Gauti trumpą nuorodą

    "Swedbank" duomenimis, šiuo metu banko išmaniąja programėle aktyviai naudojasi beveik 700 tūkst. banko klientų

    VILNIUS, rugsėjo 20 — Sputnik. Daugiau kaip 80 proc. Lietuvos gyventojų prie savo banko reguliariai jungiasi išmaniuoju telefonu, tai rodo "Swedbank" užsakymu atlikta gyventojų apklausa.

    Banko paslaugomis telefone dažniausiai naudojasi 18–34 metų amžiaus šalies gyventojai, rečiausiai — vyresni nei 55 metų gyventojai. 

    "Telefone gyventojai dažniausiai tikrinasi sąskaitos likutį ar atlieka pervedimus pažįstamiems žmonėms, tam dabar pakanka žinoti lėšų gavėjo telefono numerį. Išmanusis telefonas taip pat vis dažniau naudojamas sąskaitoms apmokėti ir apsipirkti internetu", — sakė "Swedbank" Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė Jūratė Gumuliauskienė.

    Tyrimo duomenimis, bent kelis kartus per savaitę telefonu prie savo sąskaitų jungiasi 74 proc., o sąskaitos likutį bei transakcijų istoriją tikrina 65 proc. šalies gyventojų. Tuo tarpu 26 proc. bent keletą kartų per savaitę nurodo apmokantys sąskaitas, 19 proc. naudoja telefoną apsipirkti internete.

    Lyginant Baltijos šalis, tendencijos Lietuvoje ir Latvijoje yra labai panašios — prie savo banko jungiasi išmaniuoju telefonu 84 proc. lietuvių ir 85 proc. latvių. Tuo tarpu Estijoje mobiliąja bankininkyste naudojasi kiek mažiau (78 proc.) šios šalies gyventojų.

    Banko duomenimis, šiuo metu banko išmaniąja programėle aktyviai naudojasi beveik 700 tūkst. banko klientų.

    Dar šia tema

    Lietuvoje investuoja tik 2 procentai gyventojų
    Swedbank: 7 iš 10 šalies studentų remia tėvai, didžiausios išlaidos skiriamos maistui
    Ekonomistai papasakojo, kaip pandemija paveikė Lietuvos eksportą
    Tegai:
    išmanusis telefonas, Swedbank

    Svarbiausios temos